Gå til innhold

BMWCCN avd.Troms. Treff Narvik 26 Sept, havnegata 2


tmice
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skulle det dukke opp en mann med navnet Thomas Nylund aka. tmice på deres treff, kjører en e46 330d stv. så hils han og si at jeg venter fortsatt på penger siden han SVINDLET meg ved salget av sin e39 stv.. å jeg begynner å bli rimelig lei av å vente!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle det dukke opp en mann med navnet Thomas Nylund aka. tmice på deres treff, kjører en e46 330d stv. så hils han og si at jeg venter fortsatt på penger siden han SVINDLET meg ved salget av sin e39 stv.. å jeg begynner å bli rimelig lei av å vente!!!!!!

Nå må du slutte med det tullet! Slik jeg kjenner han så er han en ærlig og redelig kar..

Jeg har hørt en annen historie av dette..

P.S: du trenger ikke å ødelegge treff tråden vår med dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang hva som stemmer med virkeligheten er det bare 2 stk som vet, men dokumentasjonen er jo en ting ;-)

Men den diskusjonen tar vi ikke her.

On Topic; Håper snøen er borte til den tid iom at jeg står innesnødd på sommerdekk nå! hehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager på det sterkeste at det ikke har blitt bestemt og kommet ut noe mer informasjon tidligere angående treffet i Nordreisa, men jeg holder på å jobbe meg i hjel for tida - og derfor ikke fått gjort noe som helst med det.

Som et utgangspunkt, og i tråd med det som vi løselig har diskutert her i tråden, foreslår jeg følgende: Vi kjører den lengste ruta, mao. via Vollan, for da slipper vi unna å ta ferge®. Vi beregner treffstart kl. 12.00, slik at ankomst i Nordreisa burde bli ca. kl. 11.30. For å få dette til foreslår jeg at vi som skal delta treffes ved Shell på Vollan kl. 09.00, for deretter å kjøre i kolonne oppover.

Noen som har innspill/forslag å komme med? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...