ellingz1 Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 den er gulle god Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Bra dere har tatt dere tid til å tenke litt på dette Jeg sender ut litt info om turen oppover på Facebook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 den er gulle god Du er med? Blir vinterdekk for min del, dessverre. Har ikke vært på Senja å lagt om enda - er senere ute enn noensinne i år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 LItt OT: Du caaatooo: Hun som bor i samme blokka som deg er en kollega av meg (hun som kjører en svart VW Jetta og parkerer rett ved siden av deg). Hu snakket med meg om hvor sinnsyk kul og rå den bilen din er og om hvor mye hun beundret den samt at hun er livredd for å parkere for nærme bilen din å lage riper eller no lignende Så skulle du mot formodning ha lyst til å spørre henne om å få prøvekjøre så tror jeg hun hadde blitt kjemeglad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Da er denne sendt ut til de som deltar og de som kanskje deltar Hei, da blir det avgang fra buktamoen 0815 til Nordkjosbotn, Og de fra Tromsø møtes på veistasjonen i Tromsdalen (Vekta) Og der starter de fra klokken 0815. Så kjører vi kolonne fra Nordkjosbotn klokken 0900. Da er vi framme ca 1130. Vel møtt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Da er det bestemt at Daltechtuning og stiller på treff, uten BMW da, men med noen meget gode tilbud med i ryggsekken. Vi ses imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Da er det bestemt at Daltechtuning og stiller på treff, uten BMW da, men med noen meget gode tilbud med i ryggsekken. Vi ses imorgen. Flotters så¨han Bjørn kommer også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Veit ikke om han Bjørn blir me. Skal høre med han seinare. E jo så fint fjell vær no, så vi blir nok ikke så altfor lenge i reisa uansett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Er alle klar til i morgen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Ja da var treffet er gjennomført, det møtte tilsammen 11 BMW'er bra iforhold til Lokasjon, årstid og vær... Stor Sjarkan Sjåføren med sløvt blikk på veien Fin natur Vi like E30'en til Patrick B På tur til vask Sjæfen sjøl kommer ut av vidunderet Storebror gir en tommel opp for ett tilslutt bra treff Ett siste blikk på E30'en Random E36 Oppsummering på været for dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Bra at det møtte såpass opp! Jeg måtte dessverre jobbe hele dag, samt imorgen. Men kick-off i Tromsø SKAL passe enten jobb vil eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Jeg vil si takk til alle som møtte opp Og nå skal neste treff planlegges, og det skal planlegges bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 ja, vi burde få ut "agendaen" i god tid før slik at folk har bedre mulighet for å planlegge. Jeg gleder meg som ei kåt bikje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 tromsø treffet tror jeg blir rå bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Håper på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå