CrZyWiz Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Forventer en E34 M5 der da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Forventer en E34 M5 der da Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oveif Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Hadde vert kjempefint om dere hadde fått opp en egen webside slike som Nordland avdelingen har.. http://www.bmwccn.no/nordland/ Og prøve og sette opp en Terminliste så vi kan se hva som er planlagt av treff frem i tid Så ut som et bra treff dere hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 websiden er faktisk laget, men ikke lagt ut.. Når det eventuelt skjer vet jeg ikke Det ble et bra treff tross årstiden og været Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oveif Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Det høres jo bra ut! Håper jeg får kommet meg på noen av treffene deres fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cardinal Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 hadde planer om å stille opp på den siste treffe i nordreise nå på lørdag som var, men ble skikkelig forkjølet, var dårlig hele helga (( blir det i Tromsø neste treff?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Neste treff blir i tromsø ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Er det blitt bestemt når det skal bli treff i narvik? Jeg selger bilen min btw Kakk på tråen vest dåk veit av nån som kansje e interisert! Må bort! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2153381 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Er tenkt ett treff i Narvik når det skal være dragrace der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Er tenkt ett treff i Narvik når det skal være dragrace der Tenke du på Night of thunder? Det er isåfall på Evenes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Det ska være ett drag i august i Narvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Da begynner det å dra seg til for alvor, og det kribler forhåpentligvis i våryre kropper etter et nytt treff snart... Jeg har snakket med lederen i Arctic Gatebil angående treff i Tromsø siste helga i mai, da det arrangeres drag her. De droppet planene om å arrangere et biltreff i denne forbindelse, av en enkel grunn; det er ikke plass til å avholde det i nærheten av dragområdet. Imidlertid fortalte han at AG, i samarbeid med Finnsnes Gatebil, planlegger et nokså stort treff på Finnsnes helga før (lørdag 23. mai). Det snakkes i at det vil bli utstilling på TIRB-plassen (midt i Finnsnes sentrum), og arrangement med mulig breisladdkonkurranse på Nord-Norsk Trafikksenter på Aspelund. Det er visstnok ikke helt avklart hva som skal skje, men på følgende internettadresser kan man holde seg oppdatert: www.arctic-gatebil.com www.finnsnesgk.tk I denne forlengelsen kommer følgende spørsmål: Skal vi kjøre på å holde det planlagte treffet i Tromsø for oss selv, eller skal vi istedenfor ordne oss en "klubbplass" på treffet på Finnsnes? Setter pris på relevante og fornuftige innspill i denne sammenheng, og ikke bare "Vi har træff bægge hælgen, for æ kommer på begge!!!" - for det blir bare snakk, og ingen realitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Jeg kommer i allefall på dragracet i Tromsø 30 mai. Har meldt meg på der og har planer om å kjøre ned flystripa med syvern. http://speednight.no/ Håper flere melder seg på draget. Melde dere på kan dere gjøre på linken over her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Jeg syns vi skal fokusere på treff i Tromsø, så kan de som vil dra på treffet på Finnsnes For det er jo ikke bare BMW, men alt sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå