Gå til innhold

BMWCCN avd.Troms. Treff Narvik 26 Sept, havnegata 2


tmice
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg stemmer også for at vi gjennomfører som planlagt i Tromsø :) Finnsnes\Råne treffet klarer vi oss helt greit uten.

Jeg tenker tanker i at vi etter treffet\draget kjører kolonne. Så kansje drar vi ut på byen å drikker noen kalde og er sosial? :D

Jeg og svosjvogna er klar som ett egg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag 30 Mai er vårens "kick-off" treff for BMWCCN i Tromsø. Vi regner med å være igang rundt klokker 1300. Nøyaktig utstillingsplass er ikke helt på plass enda, men vil kommer innen kort tid.

Planen er som følger:

Vi treffes på avtalt sted rundt 1300 for sosialt samvær, og stiller ut noen timer før vi kjører noen runder i byen.

For de som ønsker å henge på videre så starter Speed Night 2009 på Tromsø flyplass, Innslipp starter klokken 16, og løpene ca klokken 18.

Når dette er over så kan vi jo visst ønskelig parkere bilene, og dra ut på "byen". Kansje nyte noen iskalde i sosialt selskap,samt få bedre kjennskap til hverandre.

Håper på bra ett bra treff, og stemning! Vell møtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teknisk kontroll og utdeling av engangslisens på flystripen for de som skal delta på speednight starter også klokken 13:00 så hvis det ikke er mulighet for å møtes på flyplassen så blir det litt kræsj for oss som skal delta på draget. Førermøte klokken 17:00 løpets start klokken 18:00 og sannsynligvis varer løpet helt frem til midnatt. Men vi skal vel få det til på et vis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teknisk kontroll og utdeling av engangslisens på flystripen for de som skal delta på speednight starter også klokken 13:00 så hvis det ikke er mulighet for å møtes på flyplassen så blir det litt kræsj for oss som skal delta på draget. Førermøte klokken 17:00 løpets start klokken 18:00 og sannsynligvis varer løpet helt frem til midnatt. Men vi skal vel få det til på et vis. :)

Hvor mye dette kan tas hensyn til vet jeg ikke... størsteparten av dem som trolig stiller på BMW treffet skal neppe kjøre på Speednight, og derfor kan det være greit med litt innspill fra andre hvor mye dere mener det kan tas hensyn til?

For øvrig stemmer informasjonen mtp. tidspunkt som Tommy har sendt ut på Facebook og lagt ut i denne tråden. Sted er imidlertid ikke avklart; jeg har undersøkt flere plasser i nærheten av sentrum, men ingen har lyst til å låne oss en stor parkeringsplass med denne beliggenheten på en lørdags formiddag... så hvis noen har kontakter og/eller gode forslag til sted å stå, er det bare å gi beskjed til meg, så kan jeg kontakte dem. Skal høre med Trygg Vakt i løpet av morgendagen. Som "redningsplanke" kan vi låne en parkeringsplass på Universitetsområdet i Breivika... noe "usentralt", men der er det iallfall plass nok og vi får stå i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Cato ang dette.

Vi kan dessverre ikke begynne mye tidligere på dagen, nettopp av hensyn til de som kommer langveis ifra. Er bl.a bekreftet endel fra Narvik.

En løsning kan jo være at de som skal kjøre er tidlig ute å skaffer lisensene, så kan de møte opp på treffet fram til førermøtet begynner 1700? :)

Cato: Bra jobbet! Krisepakken din er jo god nok i massevis! Det viktigste i mine øyne er værtfall at "vi" får kose oss ifred, med nok plass og tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også enig med deg cato :) skal vi ikke bare si at vi blir værende på universitetet? ;) når location er fastsatt så kan det være en idé å gå ut i nordlys med det :)

Jeg blir nok å dra på draget i sekstiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også enig med deg cato :) skal vi ikke bare si at vi blir værende på universitetet? ;) når location er fastsatt så kan det være en idé å gå ut i nordlys med det :)

Jeg blir nok å dra på draget i sekstiden :)

Det kan vi godt si :) Noen som melder seg frivillig til å kontakte avisen(e)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kart via googlemaps eller noe Cato? Så kan jeg legge inn beskrivelsen med kart på eventen slik at folk ser.

Fikser dette i morgen :)

Kan godt ta kontakt med avisene imorgen, men da må det være helt sijkert at det blir der ;)

Skal 2. gangs klarere plasser til oss med Trygg Vakt og de som ordner med det praktiske i morgen, så får du beskjed :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...