sonic Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Cato fikser alt (Y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Håper bare det blir fint vær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Nå er deltakerlistene for Speed Night publisert Trykk HER for å se oversikt over påmeldte. Er bare 2stk BMW med for øyeblikket. Tror 530i'n som står påmeldt har kompressor. Treffet dere snakker om ved universitetsområdet, er det parkeringsplassen nærmest tverrforbindelsen/hovedveien dere mener? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Vurderer å delta, men grunnet ølstørsthet så vil jeg ikke drive å kjøre langt utpå kvelden! Ser ut som de evnt konkurrentene i Streetklassen skal være overkommelig dog. Cato: Hvordan ser status ut? slik at vi kan oppdatere med endelig møteplass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Hadde vært morro å delta Men jeg har ikke nerver til sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Meld deg på for moro skyld om ikke annet! Er jo ikke alle bilene det er så mye motor i utifra deltakerlisten, med forbehold om at vi ikke vet hva som sitter under panseret på de ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Pga. at jeg holder på å arbeide meg i hjel for tiden (eller rettere sagt; som vanlig), så har Markus undersøkt flere gode alternativer i dag, bl.a. områder/store parkeringsplasser i området rundt Bilco på sørøya. Imidlertid har disse, pga. dårlige erfaringer med biltreff tidligere, innført nekt med utlån av parkeringsplassene - noe de ikke kunne gjøre unntak fra, til tross for at de forsto at vårt arrangement bare skulle bestå av utstilling og ikke "bontamp-burning". Uansett, kjempebra initiativ av Markus for at han orket å undersøke Imidlertid står vi igjen med parkeringsplassene på Universitetsområdet som eneste alternativ. Har heller ikke i dag fått tak i hun som med endelig virkning kan bekrefte at vi får låne disse, men jeg formoder at dette er greit siden det var beskjeden jeg fikk de gangene jeg har pratet med dem tidligere. Uansett er ikke pågangen på disse plassene så stor på en lørdag, særlig ikke nå som flere av studieretningene i all hovedsak har gjort unna eksamensavviklingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Håpe bare det blir fint vær.. Det kan se dårlig ut nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Håpe bare det blir fint vær.. Det kan se dårlig ut nå.. Det blir nok en fuktig opplevelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Neida, satser på opphold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Neida, satser på opphold Får virkelig håpe det for dragen sin skyld Skal du på pussy hunting i byen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Ja våt asfalt er lite gunstig når man sliter nok på tørt med feste på de første girene. "Pussy Hunter" er mellomnavnet, hehe Neida... Det ligger vell an til en tur på byen med de som måtte ønske! Det inkluderer også de fra Narvik! *kremt kremt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Skal du delta på dragen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Mest sannsynligvis ikke, men visst det blir "dødtid" slik at det passer. Så kansje! bmw325ci på forumet mente jeg også måtte delta sammen med hans E46 325CI ESS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Heftig deltakerliste! hehe... Når kommer du til flyplassen, ///MoePower? Michael og jeg kommer med filmutstyr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå