Gå til innhold

BMWCCN avd.Troms. Treff Narvik 26 Sept, havnegata 2

tmice
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå er deltakerlistene for Speed Night publisert

Trykk HER for å se oversikt over påmeldte.

Er bare 2stk BMW med for øyeblikket.

Tror 530i'n som står påmeldt har kompressor.

Treffet dere snakker om ved universitetsområdet, er det parkeringsplassen nærmest tverrforbindelsen/hovedveien dere mener? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å delta, men grunnet ølstørsthet så vil jeg ikke drive å kjøre langt utpå kvelden! ;)

Ser ut som de evnt konkurrentene i Streetklassen skal være overkommelig dog.

Cato: Hvordan ser status ut? slik at vi kan oppdatere med endelig møteplass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga. at jeg holder på å arbeide meg i hjel for tiden (eller rettere sagt; som vanlig), så har Markus undersøkt flere gode alternativer i dag, bl.a. områder/store parkeringsplasser i området rundt Bilco på sørøya. Imidlertid har disse, pga. dårlige erfaringer med biltreff tidligere, innført nekt med utlån av parkeringsplassene - noe de ikke kunne gjøre unntak fra, til tross for at de forsto at vårt arrangement bare skulle bestå av utstilling og ikke "bontamp-burning". Uansett, kjempebra initiativ av Markus for at han orket å undersøke :D

Imidlertid står vi igjen med parkeringsplassene på Universitetsområdet som eneste alternativ. Har heller ikke i dag fått tak i hun som med endelig virkning kan bekrefte at vi får låne disse, men jeg formoder at dette er greit siden det var beskjeden jeg fikk de gangene jeg har pratet med dem tidligere. Uansett er ikke pågangen på disse plassene så stor på en lørdag, særlig ikke nå som flere av studieretningene i all hovedsak har gjort unna eksamensavviklingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja våt asfalt er lite gunstig når man sliter nok på tørt med feste på de første girene.

"Pussy Hunter" er mellomnavnet, hehe :P Neida...

Det ligger vell an til en tur på byen med de som måtte ønske! :) Det inkluderer også de fra Narvik! *kremt kremt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...