Gå til innhold

BMWCCN avd.Troms. Treff Narvik 26 Sept, havnegata 2

tmice
 Share

Anbefalte innlegg

Ja våt asfalt er lite gunstig når man sliter nok på tørt med feste på de første girene.

"Pussy Hunter" er mellomnavnet, hehe :P Neida...

Det ligger vell an til en tur på byen med de som måtte ønske! :) Det inkluderer også de fra Narvik! *kremt kremt*

De fra Narvik ? Du mener vel ho fra Narvik ? :P Hehe.. ser ikke ut til at jeg får noen med meg..

Er ikke sikker på om jeg skal dra heller... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja våt asfalt er lite gunstig når man sliter nok på tørt med feste på de første girene.

"Pussy Hunter" er mellomnavnet, hehe :P Neida...

Det ligger vell an til en tur på byen med de som måtte ønske! :) Det inkluderer også de fra Narvik! *kremt kremt*

De fra Narvik ? Du mener vel ho fra Narvik ? :P Hehe.. ser ikke ut til at jeg får noen med meg..

Er ikke sikker på om jeg skal dra heller... :?

Du sier no der ja! Hehe, Jaokei! Men HO er ikke mindre viktig fordetom :P

Rart at ingen vil tilbringe en helg i Nordens-Paris istedet for Narvik dog :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier no der ja! Hehe, Jaokei! Men HO er ikke mindre viktig fordetom :P

Rart at ingen vil tilbringe en helg i Nordens-Paris istedet for Narvik dog :wink:

Får kanskje med en kompis.. Og alle venninene mine blir hjemme fordi ei vennine av oss kommer hjem etter å ha bodd utenlands :wink:

Å di vil jo selfølgelig at jeg skal være sammens med dem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kommer du til flyplassen, ///MoePower? Michael og jeg kommer med filmutstyr... :D

Er nok der fra 16:00 og ut ihvertfall, da de slipper inn publikum men er førermøte 17:00 så er bare å komme bort når det passer. Alltid gøy med litt film og bilder etter at man har deltatt på slike arrangementer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vi fått en 100% plass å holde treffet?

Ikke 100%, men 95%... treffet blir holdt på universitetsområdet i Breivika, på en av parkeringsplassene i nærheten av teorifagsbygget. Har fått lov til å låne denne, men fikk aldri en endelig bekreftelse på dette. Mest sannsynlig blir vi å stå på parkeringsplassen som man ser på høyrehånda når man kjører opp Tverrforbindelsen.

Har sikkert hørt med bedrifter 12 - 14 andre steder i Tromsø om vi kunne få låne parkeringsplassen deres, men ingen som vil dette :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer fra Narvik i morgen :) Uansett, hehe :D

Nårti kjøre du fra byen imårra ? :)

Å vet du om fler fra Narvik som ska oppover ?

Kjører i 9 tia, så har æ god tid :)

Nee, vet ikke om nån flere. Han Alex sku i dåp, så han kunne ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...