BMW 2002 Fredrik Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Så til at det var et greit oppmøte til tross for ugjestmilde værguder. Selv endte jeg med å forsove meg fra hele greia, da jeg ikke klarte å stå opp før i 1500 tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Mye bra bilder ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Meget fine bilder, Joakim! Kjempeflott at du tok deg bryet med å dokumentere begivenheten Det er sikkert flere her som har bilder å dele? Totalt sett var det nærmere 35 BMW'er innom, og jeg vil anslå et sted mellom 70 - 80 folk der..? I tillegg manglet jo flere av de "faste" innslagene, været kunne tidvis knapt blitt verre, og fasilitetene tilsa kun at vi kunne stille ut bilene og ingen ytterligere aktiviteter som autoslalom, osv. Så samlet sett må man kunne si seg veldig fornøyd med treffet Synd at drag'en ikke ble avholdt pga. regnværet, men nytt dragrace planlegges å avholdes 8. august. Kanskje vi tar et nytt Tromsøtreff da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 tqkk for ett topp treff, slenger ut de bildene vi tok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Var bra oppmøte ja Vi får håpe på bedre vær neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Må jo være noen flere som tok bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Her kommer noen av bildene jeg tok i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Mye pene bilder av flotte biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Råe bilder Tine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cardinal Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 min bil`n er også med... hehe ikke værst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 min bil`n er også med... hehe ikke værst Det ble svært kledelig med 20" Elsket dekkstrekket ditt bak! Hvilke dekkmerke har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 gikk glipp av det treffet grunnet mangel på bil første treffet i avd. Troms uten 320'en til Ken.. Skal prøve å komme på så mange treff som mulig her etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cardinal Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 min bil`n er også med... hehe ikke værst Det ble svært kledelig med 20" Elsket dekkstrekket ditt bak! Hvilke dekkmerke har du? hei, litt usikkert på dekkmerke. nå står den på 265/20- 20 bak. bestilt 285/25-20 yokohoma dekk, som jeg tenkt å give på etterhvert. forresten så din e-60 ståenes for første gang, må bare si at veldig pen og gjennomført bil`n, smykke å se på, må jo være den peneste i hele Troms etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 neste treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 så deg, mr. Baird på storslett for 10 min. Siden. Du kjørte inn en innkjøring forbudt vei Står her på truckstopen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå