Gå til innhold

BMWCCN avd.Troms. Treff Narvik 26 Sept, havnegata 2


tmice
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Meget fine bilder, Joakim! :D Kjempeflott at du tok deg bryet med å dokumentere begivenheten :) Det er sikkert flere her som har bilder å dele?

Totalt sett var det nærmere 35 BMW'er innom, og jeg vil anslå et sted mellom 70 - 80 folk der..? I tillegg manglet jo flere av de "faste" innslagene, været kunne tidvis knapt blitt verre, og fasilitetene tilsa kun at vi kunne stille ut bilene og ingen ytterligere aktiviteter som autoslalom, osv. Så samlet sett må man kunne si seg veldig fornøyd med treffet :)

Synd at drag'en ikke ble avholdt pga. regnværet, men nytt dragrace planlegges å avholdes 8. august. Kanskje vi tar et nytt Tromsøtreff da? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min bil`n er også med... hehe

ikke værst

Det ble svært kledelig med 20" :) Elsket dekkstrekket ditt bak! Hvilke dekkmerke har du?

hei, litt usikkert på dekkmerke. nå står den på 265/20- 20 bak. bestilt 285/25-20 yokohoma dekk, som jeg tenkt å give på etterhvert.

forresten så din e-60 ståenes for første gang, må bare si at veldig pen og gjennomført bil`n, smykke å se på, må jo være den peneste i hele Troms etter min mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...