Gå til innhold

BMWCCN avd.Troms. Treff Narvik 26 Sept, havnegata 2


tmice
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det har vært svært lite liv her i det siste og generelt lite liv i 2009.. Virker som om interessen rundt og ha en klubb og treff rundt om i fylket datt helt bort etter 2008 sesongen, jeg håper bare ikke at avdeling troms bare var ett blaff i vinden..

Jeg mener at det må gjøres noe grep for å få interessen opp igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer, men var jo bra oppmøte på Mai treffet :-) Men vi må finne ut hvem som er her enda.

Er det noen andre her?

Kjør på med planlegging av Mai treff :D eller kanskje ett lite treff før det med litt glattkjøring :P

Er relativ ny eier av Bmw så har aldri vært med på Bmw treff før så jeg er ganske ivrig =P~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mr crzywiz har delt noen tanker anngående div treff i sommer. Driver og forhører meg litt rundt om med andre bil klubber i troms om det er planlakt noe større begivenhet hvor vi kan få delta på treffet/ha eget bmw område.

Folk får vise interesse og gi beskjed enten på facebook eller her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar sterk selvkritikk for min manglende styring som "leder" av Troms-avdelingen, selv om jeg allerede ved valget tok forbehold om ledervervet ut ifra jobbsituasjon, og at jeg i ettertid har sagt ifra meg dette vervet. At jeg ikke lengre har BMW har ingenting å si for mitt manglende engasjement; det skyldes utelukkende jobbsituasjon med MYE overtid og ekstraarbeid, og ikke minst en sterkt dalende bilinteresse...

Personlige anliggender/"unnskyldninger" til side; Jeg synes Joakim (horcas) har et fornuftig forslag mtp. samkjøring med andre bilklubber om egen stand på større treff, i tillegg til å arrangere egne treff. Arctic Gatebil har som regel noen kort i ermet, og de planlegger visstnok et større treff når tiden for sommerhjul nærmer seg (les: trolig mai måned). Utenom dette er det jo ingenting i veien for å ha et "vintertreff", hvor man nok burde lagt inn et møte med valg av nye representanter for styret. Man burde også få samkjørt nærmere hvordan sammensetningen i styret burde være, og at man sikrer seg representanter fra ulike steder i fylket (Tromsø, Finnsnes, Målselv, Bardu, Nordreisa, Narvik-avdelingen, Harstad, Balsfjord osv.). Internkommunikasjonen også bli bedre, for slik det har fungert til nå, så har selv ikke jeg oversikt over hvem som er med i styret og hvilke roller de enkelte har...

For øvrig har alle anledning til å bidra til både arrangementer og stoff til klubbladet (prosjekter, nybilkjøp, planer for sesongen, etc.), og å ta initiativ til å få i stand happenings er også sterkt ønsket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ganske lite aktivitet fra min side også den siste tiden.

Bmw'n har ikke vært brukt i vinter og jeg har vært veldig mye plaget med den i fjor sommer/høst (mye skruing) så har falt litt ut for min del. Har fått meg ny bruksbil nå som jeg bruker endel tid på å sette i stand slik at jeg har noe å bruke til og fra jobb om dagene. Regner med bmw interessen vekkes til liv igjen når tiden nærmer seg tørre veier, sommerhjul, sol og ny turbo.

Blir vel lei av å kjøre Mazda etterhvert :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første steg til suksess tror jeg er å lage en ny tråd, der trådstarteren er en som er litt mer aktiv.

Da blir det lettere å få endret overskriften, og sånt som '' Treff Narvik 26 Sept, havnegata 2'' ikke blir hengende igjen.

Utover det tror jeg vi må ha ett møte, der vi kan planlegge første treff.

Jeg tror styret må ta initiativ til dette, og jeg håper at det blir flere folk som møter opp.

Så slipper vi å sette opp ett treffprogram der ingen møter opp. Og hvor er det evt. best å ha møte?

Kanskje i Tromsø, Vollan eller Bardufoss, som er de mest midt liggende stedene som jeg klarer å komme på.

Ellers så vil jeg si at 2009 ikke var så dårlig, med tanke på oppmøte i Tromsø i mai der det var mange. Dessverre hadde jeg ikke mulighet å møte opp der. Nordreisa treffet ble bra, selv om det så mørkt ut til å begynne med. De resterende var ganske tynt med biler, selv om det ble hyggelige treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muffins : Vanskelig for styre å ta insjativ når vi ikke har et fungerede styre.

Hvem er det som er aktiv som sitter i det gamle styre da ?

- M_pia ?

- Varticalescape ?

- Tmice?

Cato har sakt fra seg vervet som styreleder pga jobb situasjonen, D.V.C er enda aktiv og vi håper han fortsetter med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fullstendig klar over situasjonen Horcas, jeg mener at de som er igjen av styret tar initativ.

Jeg tror D.C.V blir å fortsette som den ildsjela han er. Og jeg mener fortsatt det jeg skrev igår.

Jeg tror med liten sikkerthet at styret ikke har fungert pga. mangel på kommuniksasjon. Som kommer av blandt annet at de har mye annet å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...