tmice Skrevet August 24, 2008 Forfatter Share Skrevet August 24, 2008 Vet ikke om noen jobber i noen avis, vi hadde bare kontakt med Nye Troms, men de kunne ikke komme. Men Du kan jo skrive en artikkel, så kan du få ta noen bilder herfra å sende de. Der vi skriver å takker for alle som hjalp til med å få dette til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 hei, er Torbjørn H her inne som jobber i nye troms, har jobbet der sammen med han tidligere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 24, 2008 Forfatter Share Skrevet August 24, 2008 aaaa, ja vel ja da er det vel bare å få kontaktet han å høre om de vil ha det med der, det må han vel klare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Her kommer noen fra meg Nå som jeg er blitt edru, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Vil takk for ett veldig fint treff Var kult det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 24, 2008 Forfatter Share Skrevet August 24, 2008 Ja vi får bare hive oss i "tenkingen", å finne på mer, på de treffene vi har.... Vi kan jo også lufte om det er noen som er interesert i ET TIL TREFF for vinterdekkene hives på bilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Selvfølgelig! Omså bare treff\pizzakveld på Jokern\Yonas. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Er selfølgelig med på ett treff til før vintern kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Kanskje vi allerede skulle begynne å planlegge et nytt treff? Muligens i Tromsø, Narvik, Harstad eller Finnsnes Hvis ikke de duger så vet vi jo at det går flott å ha treff i Målselv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Hvis dere venter en måneds tid før dere arrangerer neste treff får jeg også muligheten til å være med, får forhåpentligvis sertifikatet i slutten av september / begynnelsen av oktober. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 24, 2008 Forfatter Share Skrevet August 24, 2008 Burde vel det, det var vel Narvikværingene som imponerte mest med sitt nærvær på første treffet så hvis de hadde funnet en plass å være å et lite opplegg der så har jo det vært flott. Ellers så kan vi jo ta det her i midt fylket, her har vi jo det meste allerede! Å siden Narvik var sterkest representert så syns jeg de burde få en kort vei å kjøre... Noe bør de jo få, for å være så FLINKE!! Men vi må vel få til litt mer neste gang... Vi kan jo kjøre litt kolonne rundt i målselv, målselvfossen, å litt mer rundt å vise OSS frem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
therese Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Neste gang kan forhåpentligvis jeg være med. Da skal jeg ta med meg videokameraet og lage en skikkelig video av treffet! Kan bli rått det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 24, 2008 Forfatter Share Skrevet August 24, 2008 Neste gang kan forhåpentligvis jeg være med. Da skal jeg ta med meg videokameraet og lage en skikkelig video av treffet! Kan bli rått det! DEAL!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
therese Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Yeah! Hadde vært stilig å få leid en eller annen bane eller noe. Leid Aspelund og fått filma det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 24, 2008 Forfatter Share Skrevet August 24, 2008 Ja det hadde jo ikke vært noen dum ide!! Det må vi få sjekket opp Kan vel være noe vanskelig kanskje p.g.a sikkerhet o.s.v..... men men.. Hva var det som hindret deg i å være med denne gangen da therese? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå