knut_olestad Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Denne tråden er ikke lenger gyldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Hvaslags pris er det snakk om? Vil ikke montere det på min, men hadde vært kjekt å ha noen glass liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2008 Prisen han tok før var 700.- svenske pr sett bak. Du har et godt poeng, disse er sjeldne, og vil nok forbli det. Føl gjerne for å linke til andre E28 eiere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2008 edit: ser det står 500.- pr frontsett og baksett på webshopen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Jeg er med på hvite blink bak til E28... Count me in.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Vi må få til en samlet bestilling, om noen kan ta ansvar for det hadde det vært fint. Betyr det at du ikke kan tenke deg den jobben selv? Jeg tror at for å få til en enklest og mest mulig smidig gjennomføring av en slik gruppebestilling, er det viktig å kjøre den etter et mest mulig stramt regime: -Et forhåndsdepositum for å stå på listen over interessenter som brukes til å bekrefte antall bestillinger til Kinnby (vel og merke etter at disse har bekreftet at de *vil* kjøre en siste produksjon av lykteglassene...). Depositumet godskrives når du betaler resten av beløpet - men du mister depositumet hvis du ikke fullfører bestillingen. -Alle bestillingene må være forhåndsbetalt til den som håndterer ordren før bestillingen plasseres. -Til hver bestilling bør det legges på en viss prosentdel som går til den som står med ansvaret (og all jobben) - er 4% for lite? Så, hvem skal bli den heldige vinneren som håndterer dealen overfor Kinnby? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2008 Jeg er helt fjern når det gjelder min egen økonomi, derfor tør jeg ikke ta sjansen Sendte pm til Gunnar om dette allerede for noen måneder siden, men fikk aldri noe svar. Det ville jo vært en god ide å tatt det via bimmers-shoppen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Fikk nettopp denne mailen fra Kinnby:Hei Knut! Vi har funderingar på att köra en sista produktion av E28 blinklys foran og bag, E24 frontblinklys, och E30 + E30M foran. Hur många tror du att Norska BMW Gänget skulle vara intresserade av? DETTA KAN VARA DEN ABSOLUT SISTA PRODUKTIONEN! Hör av dig med lite uppgifter på intresset. -Hvor mange har signet på underskrift.no? Var det ikke du Knut_O som dro igang denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2008 Var vel noen og femti som skrev under der, om alle de leser dette så er vi jo på vei OBS: Alle dere som leser dette og kjenner noen som eier en E28, tips dem snarest, jo raskere vi kommer i gang jo bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Har du lagt denne tråden inn på bmwccn´s forum ? http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora/index.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2008 Er dessverre ikke medlem der, kanskje noen andre kan gjøre det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Er dessverre ikke medlem der, kanskje noen andre kan gjøre det? Du trenger ikke å være medlem... forumet er åpent for alle... så skriv i vei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2008 Da var det gjort Men du Fredrik, kan du foreslå noen som har erfaring og kan ta ansvar for dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Jeg er med! Tar et sett både bak og framme til E28! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Jeg er helt fjern når det gjelder min egen økonomi, derfor tør jeg ikke ta sjansen Det der var jo et morsomt svar på spørsmålet, da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg