Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hvaslags pris er det snakk om? Vil ikke montere det på min, men hadde vært kjekt å ha noen glass liggende.

Skrevet

Prisen han tok før var 700.- svenske pr sett bak.

Du har et godt poeng, disse er sjeldne, og vil nok forbli det.

Føl gjerne for å linke til andre E28 eiere :)

Skrevet
Vi må få til en samlet bestilling, om noen kan ta ansvar for det hadde det vært fint.

Betyr det at du ikke kan tenke deg den jobben selv? :wink:

Jeg tror at for å få til en enklest og mest mulig smidig gjennomføring av en slik gruppebestilling, er det viktig å kjøre den etter et mest mulig stramt regime:

-Et forhåndsdepositum for å stå på listen over interessenter som brukes til å bekrefte antall bestillinger til Kinnby (vel og merke etter at disse har bekreftet at de *vil* kjøre en siste produksjon av lykteglassene...). Depositumet godskrives når du betaler resten av beløpet - men du mister depositumet hvis du ikke fullfører bestillingen.

-Alle bestillingene må være forhåndsbetalt til den som håndterer ordren før bestillingen plasseres.

-Til hver bestilling bør det legges på en viss prosentdel som går til den som står med ansvaret (og all jobben) - er 4% for lite?

Så, hvem skal bli den heldige vinneren som håndterer dealen overfor Kinnby? :)

Skrevet

Jeg er helt fjern når det gjelder min egen økonomi, derfor tør jeg ikke ta sjansen :)

Sendte pm til Gunnar om dette allerede for noen måneder siden, men fikk aldri noe svar.

Det ville jo vært en god ide å tatt det via bimmers-shoppen.

Skrevet
Fikk nettopp denne mailen fra Kinnby:

Hei Knut!

Vi har funderingar på att köra en sista produktion av E28 blinklys foran og bag, E24 frontblinklys, och E30 + E30M foran.

Hur många tror du att Norska BMW Gänget skulle vara intresserade av? DETTA KAN VARA DEN ABSOLUT SISTA PRODUKTIONEN!

Hör av dig med lite uppgifter på intresset.

-Hvor mange har signet på underskrift.no? Var det ikke du Knut_O som dro igang denne?

Skrevet

Var vel noen og femti som skrev under der, om alle de leser dette så er vi jo på vei :)

OBS:

Alle dere som leser dette og kjenner noen som eier en E28, tips dem snarest, jo raskere vi kommer i gang jo bedre.

Skrevet
Er dessverre ikke medlem der, kanskje noen andre kan gjøre det?

Du trenger ikke å være medlem... forumet er åpent for alle... så skriv i vei... :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...