325icab_88 Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Siden E30n står til total restaurering, trengte jeg en ny bruksbil:) Planen var en E46 320d, men når Fiatn dukket opp var det ikke tvil Bilen er en 1997 mod. Gått 127k. Motor: 5syl 20v Turbo. 2 liter. 220hk. Kåret til verdens raskeste gnager 1997-2000. 0-100 år på 6.3. Toppfart på 250. Slenger ut ett par bilder av tralla Det er ingen Bmw, men det er vel noen her som vet hvem som har designa den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 er litt morsomme de der... samme hvem som har designet den for min del, syns fortsatt den er ufyselig stygg;) OT: skal du på skogen i morgen? må støtte lindgren;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2008 Morsom er den helt klart Ang. utseende må man se litt på den for å like den. Enten, eller Blir en liten tur utover dagen BTW: Chris Bangle er designeren. Han designer Bmw for de som ikke veit det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Han må ha vert full den dagen han designet denne..haha.. Skal ikke være frekk..men det er min smak.. Men di går ganske friskt då..det skal di ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 Bangle må jo ha vært full hele tiden når han designer biler. Trodde det var pininfarina som designet fiat jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 Bilen er designet av Pininfarina. Den er faktisk jævli morsom å kjøre og sitter veldig godt på veien. Det er kanskje ikke den fargen jeg ville ha valgt, men den har et av de flotteste interiør som er laget. Utformingen av førerplassen er meget bra og touch'en med bilens farge i dører og rundt instrumentene er klassikermateriale! Ikke uten grunn at denne turboversjonen ble kalt mini-Ferrari da den kom i 1994. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 Mulig de har vert på en snur sammen, ser ut som de står pininfarina på dasjbordet. Var ikke tvil??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 Chris Bangle har designet karosseriet (han jobbet for Fiat), mens Pininfarina har designet interiøret. Det er en hinsides grisestygg bil. Men han fikk jo i det minste rett i en del av linjene bilene fremover ville få. Litt som med flame surfacingen hos BMW. Nå har både Audi, BMW, Mercedes, Citroën, m.fl. sidepaneler på bilene sine som minner veldig om f.eks. 1-serie. En skal jo huske på at designet snart er 20 år gammelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 Synes den er kul jeg, men akkurat pininfarina er vel ikke så mye å rope hurra for. Står jo det på lokaltogene i østlandsområdet også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 er vel forhudstrekk på disse? syns den ikke er ser så halvgærn ut jeg.. grei som bruksbil da grattis med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 Synes den er kul jeg, men akkurat pininfarina er vel ikke så mye å rope hurra for. Står jo det på lokaltogene i østlandsområdet også... Nei, det har du fullstendig rett i. Disse togene er det verste som noen sinne har vært i Norge. Designet er fint, så det skal pinifarina ha credit for. Men disse togene havarerer i hytt og pine, for å si det mildt. De gamle 69' settene er purkvalitet, men rimelig stygge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 ute å kosa deg i regner istad;) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 Fra BMW til Fiat? Jaja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 Flaut. Rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 Nå må dere gi dere. Denne er langt kulere enn den 320d'en han først vurderte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå