Gå til innhold

Ny bil! Fiat!

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mye delte meninger ja :P

Første eier på denne bilen var Terje Håkonsen. Gikk som sponsorbil for han i 1997. Deretter kjøpte Fiat agenturet bilen tilbake, sto som utstillingsbil i ett år. Neste eier kjøpte bilen 1999 og har eid den frem til nå :)

Ny bil prisen var 499 000,- + Utstyr. Denne har alt :D

Originalt er den utstyrt med 305mm Brembo skiver, samt kalippere. Samt viscodrive diffbrems.

Motoren spytter ut 220hk ved 5750rpm

310nm ved 2500rpm

Planen er vel en chip som gir ca 270hk og 390nm :)

Tralla er produsert på samme fabrikk som Ferrari 430.

Bilen fremstår som meget strøken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe, må le azz. La nå gutten få like det han vil a. Gått fra bmw til fiat? Skriver jo på starten at det er ei brukstralle mens caben blir totalt restaurert.... Så til alle dere tvilere der ute: Stian havner nok i bmwn igjen når den er ferdig fiksa. Uannsett finnes det mere en bmw i denne verden, både hva utseende og kvalitet anngår. Er en spesiell bil med spesielle linjer ja men trenger da ikke være fæl for det. Du får ta meg med på en spinn en dag stian, aldri sitti i en sånn før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sittet på denne bilen en del ganger nå, og jeg var med inn den dagen han hentet den, og jeg kan love dere at dere må ha en m3 eller bedre for å holde følge med denne :P Den går noe helt ......... !

På E6 hjem fra Oslo fordtod jeg hva 220 hk og 310 nm var godt for.

Jeg er enig med mange her at bilen ikke er pen på bilder, men når man ser den i virkeligheten er den utrolig fin!

Jeg har sagt det før Stian, og jeg sier det igjen, gratulerer med en konge bil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 11 months later...

Siden det var skikkelig interresse for denne her på BIMMERS kan jeg slenge ut flere bilder til dere :lol:

Litt modifiseringer siden sist...LE styling, og en del modifiseringer under panser. Kjører nå på 1,4 bar 8)

fiat1.jpg

fiat.jpg

525 merce hester VS Fiat....

index.jpg

IMG_1448.jpg

Snek med halve bilen til JoanE36 her :)

IMG_1526.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...