NA Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 Sorry for ot her, men hvor på gardermoen er det dere kjører? Isbane, på land eller vann? Så ut som det ble kjørt u-reg. biler der, ? Har en u-reg 325 e-36 jeg gjerne skulle lufta litt på isen med ispigg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 Sorry for ot her, men hvor på gardermoen er det dere kjører? Isbane, på land eller vann? Så ut som det ble kjørt u-reg. biler der, ? Har en u-reg 325 e-36 jeg gjerne skulle lufta litt på isen med ispigg Dragrace banen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 ok. er det vannet her så det er tjukk is for rallyhjul? Kan man kjøre u-reg bil? Noen link til ei side med info? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 Har du vurdert coilovers neonmuffler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2008 koster penger... har det på det andre prosjektet. har stive fjører liggende, men ikke noe vits å sette på de i vintertider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 av en eller annen grunn så tok jeg mange av piggende på innern på venstre bakdekk. får bytte på de neste gang da Å rart? er jo tankt at de skal brukes på is og ikke asvalt gruss. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 håper det er greit at jeg legger ut bilder som andre her på forumet har tatt. synes de er kule så ville bare legge de ut her også send PM hvis du vil ha dem fjernet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Hvor mye må man gi får 4stk dekk som du har der? Så skikkelig moro ut der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2008 det varierer hva du får kjøpt brukt, kan være fra feks 1500kr til 5000kr egentlig. ga selv 1600 for alle mine, og de funker bra til den prisen liten film også: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2009 vurderes nå solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Hvorfor det egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2009 trenger penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flo1 Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Pris du kunne tenke deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2009 kom med seriøse bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2009 har fått noen div bud, så ser ut som den blir solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå