///MPower Skrevet Juli 21, 2008 Skrevet Juli 21, 2008 hei. en stund siden sist treff no. tenkte og bare sette opp denne for å se om det var interesse for treff no førstkommende søndag. er meldt fint vær og håper det kommer mange glinsende bimmere. skal vi si kl 1700. noen som vil cruise en tur så kan vi diskutere det på treffet. vel møtt
Till Skrevet Juli 23, 2008 Skrevet Juli 23, 2008 Kommer vis eg får fatt i felg og dekk på et vis, Mine er på vei til østeuropa i en lastebil atm
Snusfenrik Skrevet Juli 25, 2008 Skrevet Juli 25, 2008 Tar en tur jeg og, så sant jeg ikke må på jobb!
///MPower Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Skrevet Juli 25, 2008 glemte og skrive kor på lagunen. blir helt inne med vannet på "baksiden" på en måte
BRIO Skrevet Juli 26, 2008 Skrevet Juli 26, 2008 Kommer ikke hjem fra ferie før sent på kvelden, men håper det passer bedre neste gang
-Roger- Skrevet Juli 27, 2008 Skrevet Juli 27, 2008 Blir det noe oppmøte i dag eller? Jeg tenkte å ta en tur Er en fin dag å cruise bmw på!
///MPower Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Skrevet Juli 27, 2008 håper det blir en del. 7stk her som sier de kommer inkl deg og meg, pluss flere som sikkert har sett tråden men ikke skrevet noe. pluss bekjente som eg har snakket til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå