ESveen Skrevet Juli 22, 2008 Skrevet Juli 22, 2008 Sett på plastdekslene over skruene på motordeksel, så ser den ikke så selvskrudd ut. Koster 4-5 kr stk eller nå. Har noe med helhetsinntrykket på bilen din.
ØyvindB Skrevet Juli 22, 2008 Skrevet Juli 22, 2008 kan jeg få tjuvlåne denne topicen litt å spør hvorfor jeg har problemer med å få solgt denne:http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=85278 fordi bilen ser fæl ut på noen av bildene, hva er det egentlig du ønsker med en haug med bilder som trekker ned inntrykket. Fjortissbil: RYDD I BILEN FØR DU SKAL SELGE DEN!
S.Arnesen Skrevet Juli 22, 2008 Skrevet Juli 22, 2008 øyvind berg har nok helt rett... hvordan bilen ser ut på bildene i annonsa sier mye om vedlikeholdet av bilen...
Gjest Skrevet Juli 22, 2008 Skrevet Juli 22, 2008 Solgte selv min lemans blå 325ia cab for 80.000 i år.. hadde sikkert fått 120.000 for den hadde det vært manuell på den. Prøvd å selge den i ett år til den prisen! automat på e36 er svært tungsolgt desverre!
Der Barockengel Skrevet Juli 22, 2008 Skrevet Juli 22, 2008 Fjortissbil: Hmm, den sleggen i bagasjerommet, følger den med i handelen? Eller er den for bruk til nødreparasjoner i veikanten - eller skal du bruke den selv for å sikre at du får oppgjør for handelen? Ok, spøk til side, som andre har vært inne på; det er nok noe å vinne på presentasjonen her - bruk litt tid til å rydde bilen til fotografering, og finn en location der det er mindre i omgivelsene som konkurrerer om oppmerksomheten. Mistenker litt at bilen kan seg langt bedre ut enn det den gjør på bildene. Når du er ferdig med å snekre annonse, og har tatt bedre bilder, kan du også vurdere om du vil legge den ut på finn.no - der kan det hende du når en bredere gruppe mulige interessenter.
zuir4m Skrevet Juli 22, 2008 Skrevet Juli 22, 2008 Mitt råd er vel å slette den annonsen du har nå.. fått ryddet i bilen, tatt noen fine bilder som viser fram bilen og ikke det du har av verktøy. Du kan tenke deg selv, hadde du kommet til å ringt på din bil når den ser ut sånn? Har kanskje litt å si om personen også, om bilen er velholdt, ser ikke ut som det når alt ligger å slenger sånn som det der.. Ikke for å rakke ned på deg altså! bare råd:) Lykke til med salget!
vegsir Skrevet Juli 22, 2008 Skrevet Juli 22, 2008 Mitt råd er vel å slette den annonsen du har nå.. fått ryddet i bilen, tatt noen fine bilder som viser fram bilen og ikke det du har av verktøy. Du kan tenke deg selv, hadde du kommet til å ringt på din bil når den ser ut sånn? Har kanskje litt å si om personen også, om bilen er velholdt, ser ikke ut som det når alt ligger å slenger sånn som det der.. Ikke for å rakke ned på deg altså! bare råd:) Lykke til med salget! dere har nok helt rett. men mener dere at jeg skal røske ut basskassene også? eller bare la være å ta bilde og informere om dem? og vil det være lettere å få solgt den med manuell kasse?
carlhaakon Skrevet Juli 22, 2008 Skrevet Juli 22, 2008 du kan jo la kassene sitte der, men rydd og sett de litt bedre så det ikke ser så hjemme mekka ut
Der Barockengel Skrevet Juli 22, 2008 Skrevet Juli 22, 2008 dere har nok helt rett. men mener dere at jeg skal røske ut basskassene også? eller bare la være å ta bilde og informere om dem? Jeg ville vurdert å la kassene sitte, men latt være å ta bilde - men latt teksten informere om at de var montert. Eventuelt hvis du finner ut at kassene drar ned helhetsinntrykket av bilen, kan du ta dem ut, og heller tilby dem som en bonus ved evt. rask handel e.l. og vil det være lettere å få solgt den med manuell kasse? I likhet med trådstarter har du nok en bil som ville vært mere lettsolgt med manuell girkasse. Så kan du jo alltids vurdere om det er verdt arbeidet å heller bytte girkassen, og deretter selge delebilen i deler.
vegsir Skrevet Juli 22, 2008 Skrevet Juli 22, 2008 kassene sitter slik pga forsterkeren. vil engrunnen gjerne beholde de. hadde planer om å bygge den om, men har fryktelig lyst på ny bil derfor jeg prøver å selge den. men får se om jeg får hevet meg rundt å få bygd den om. blir jo en mye gøyere bil å ha stående også da takker for tipsene forresten
Der Barockengel Skrevet Juli 22, 2008 Skrevet Juli 22, 2008 Hvis du har mest lyst å beholde basskassene, synes jeg godt du kan vurdere å ta dem ut før salget.
tmice Skrevet Juli 22, 2008 Skrevet Juli 22, 2008 Sjekk emne om å hvordan ta proffe bilder av biler..... lykke til med salget!
[space] Skrevet Juli 22, 2008 Skrevet Juli 22, 2008 1. Vask 2. Rydd (Alt fra Bamser til Baum) 3. Finn god fotolokasjon. Ikke bruk mobilkamera. Mobilkamera er IKKE et kamera, men en nødløsning. Hva gjør en bil på en gressplen?! Har aldri skjønt det der...
Morten1989 Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Skrevet Juli 23, 2008 Sett på plastdekslene over skruene på motordeksel, så ser den ikke så selvskrudd ut. Koster 4-5 kr stk eller nå. Har noe med helhetsinntrykket på bilen din. Skal stikke på gs å handle idag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå