StaLe30 Skrevet September 2, 2008 Forfatter Share Skrevet September 2, 2008 Sinnsykt kul kjærre, kan du si hvilke specs du har på dekk og felg ? Og har du gjort noen utvendige endringer på hjulbuer eller noe sånt ? Har en lignende bare 4-dørs 9 og 10 x 17 215/40 og 245/35 - 17 har valsa mye foran og bak, men må prøve å ta litt mer bak om d går, subber litt av å til, men kan jo bare heise den egentlig:P men nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet September 6, 2008 Forfatter Share Skrevet September 6, 2008 Kan noen som er ca habil i photoshop pm'e meg`?? : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 jevla nice.. Gule lykter var jevla fet på den.. Du har bare med og hive de på igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Selg den til meg a.. Gir det du vil ha jeg.. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Var fett med gull BBS da. bytte felger eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 for en deilig bil Får hakeslepp her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a.pedersen Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 fy f*** den biln e så digg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Dæven.. Sier bare én ting: Grått senter!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 @ mAZE hehe @ hefner, har noen bbs hjemme som jeg skal lakke, planen er å selge de om jeg får det jeg vil ha hvisikke bare beholder jeg de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 @ mAZE hehe @ hefner, har noen bbs hjemme som jeg skal lakke, planen er å selge de om jeg får det jeg vil ha hvisikke bare beholder jeg de. Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 Vet ikke heeelt enda, men får jeg ikke 25000 med dekk så bare beholder jeg de, de blir ikke mindre verdt med tiden heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Gull senter uten tvil! Synes de andre felgene du har er feite og jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 Gull senter uten tvil! Synes de andre felgene du har er feite og jeg da.. Gah..... Veit neimen ikke farge det blirjeg altså, heller mer mot sølv eller grå enn gull nå, for skal jeg ha gull må jeg bestille nye BBS-badges, de jeg har bestilt er sort og sølv, får se åssen farge det blir, legger ut bilder såfort jeg kommer hjem å skrur de sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 jeg hadde gått for gull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå