Chris_325iM Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 Litt på etterskudd men... her er bilder av bilen med BILSTEIN Pss9 coilovere... Tar med et før bilde: Hva sier dommerne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 se der se... nydelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 Så utrolig bra ut Har ikke lyst å måle høyden din under front og front av sideskjørt da? Jeg ble litt sjalu på høyden på bilen foran Fin bil også btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2008 takk takk Kan sikkert måle opp superbeetle, hva er høyden jeg må slå? kan slippe ned 3,5cm til hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 Godt å se noen som kjøper skikkelige sett også! Men jeg synes den må opp iallefall 1cm foran. Pen bil, men har du blinklys i sidelista..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 Perfekt sånn den er nå mener jeg.. Hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 takk takk Kan sikkert måle opp superbeetle, hva er høyden jeg må slå? kan slippe ned 3,5cm til hehe... haha...jada Jeg husker ikke helt tallene.. 11-12cm under fronten og 10-11cm foran på skjørtene tror jeg. Er senket 70/40.. Jeg er ikke så opptatt av de ulike målene, men er litt nøye på avstanden mellom skjerm og dekk foran.. 17" du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 26, 2008 Share Skrevet Juli 26, 2008 Wow, ja kansje litt vel lav Chris, men som jeg sa til deg på Rudskogen syntes jeg dette er noe av det fineste e36 jeg vet om her på veien. I tillegg må jeg si du imponerte vel med din kjøring på bmwccn Rudskogen i juni. Skal du og Magnus til Sandefjord imorgen? Send meg nr ditt på pm såfall da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 26, 2008 Share Skrevet Juli 26, 2008 Ble veldig bra. Men du har jo masse igjen både fram og bak. Kanskje mest bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juli 26, 2008 Share Skrevet Juli 26, 2008 Må si det at det er sykt kor mye senk gjør med bilen..ble sykt fet!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 26, 2008 Share Skrevet Juli 26, 2008 Vakkert! Perfekt senking. hagenisse, Er det noe galt med å ha blinkerne i sidelista? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juli 26, 2008 Share Skrevet Juli 26, 2008 Som gunnar sier! Helt perfekt senking!! Nydlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2008 mye fin respons her! takker for det ja, blinklyset er i sidelista, jeg synes det er mye penere enn at den sitter midt på skjermen... smaken er som baken! det er 18" felger superbeetle Glenno: hva skjer i sandefjord i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 26, 2008 Share Skrevet Juli 26, 2008 Bimmers treff i Sandefjord.Ligger egen tråd her på bimmers. Tenkte kjøre fra Hokksund rundt 1630 så skal dere slenge med så gi meg et sms da. Edit: er ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juli 26, 2008 Share Skrevet Juli 26, 2008 Den var veldig fin! Strøken bil =) Mangler 97 fronten så er den perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå