Chris_325iM Skrevet August 11, 2008 Forfatter Share Skrevet August 11, 2008 ganske enig med deg der adIos... og pupper er viktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 men 3 eiker er finere det har jeg... og så slipper jeg den falske tryggheten med air bag... ad|os sin funket jo kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet August 11, 2008 Forfatter Share Skrevet August 11, 2008 haha, håper jeg slipper å bruke airbagen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Skjønner ikke at den ikke løste ut på bilen min da jeg krasjet, men gikk jo greit med alle som satt på så det var kanskje lige bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 man vet aldri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Hvor mye har du igjen å senke? Kunne vært artig å sett de justert helt ned.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Skjønner ikke at den ikke løste ut på bilen min da jeg krasjet, men gikk jo greit med alle som satt på så det var kanskje lige bra hadde jo nesten vært gøy å spent i følerene og sett om den hadde blåst seg opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 ...men det 3-eika er så veldig mye penere hehe Bare dumt det ikke kan fås med airbag også... Jeg har treeika ratt med airbag, så det er mulig å få tak i jo Dårlig bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Det rattet der er jo ikke så pent som M-tech rattet uten airbag: Optimale hadde vært å fått dette med airbag, men desverre umulig. Det nærmeste man kommer med runde former er dette Dette synes jeg igjen blir veldig stort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Ja, er enig med at det uten airbag er penere. Men syns ikke det jeg har, er stygt på noen måte. Iallefall ikke i forhold til det med 4 eiker Det nederste du har bilde av der er ikke noe pent, altfor klumpete.. Sorry OT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 Ja, er enig med at det uten airbag er penere. Men syns ikke det jeg har, er stygt på noen måte. Iallefall ikke i forhold til det med 4 eiker Det nederste du har bilde av der er ikke noe pent, altfor klumpete.. Sorry OT dette med ratt er jo smak og behag... jeg liker det 4 eika, sikkert fordi det er det jeg er vant til å holde i men, smaken er som baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 Hvor mye har du igjen å senke? Kunne vært artig å sett de justert helt ned.. på gjengene på demperne foran er det 3,5cm og på gjengene bak er det 2,5cm, hvor mye dette utgjør i senk vet jeg ikke... får se om jeg ikke tar å slipper den heelt ned for morroskyld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå