Cise Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Skal bimmers ha noe stand på gatebil 16.august i kristiansand? Kan flyttes til Annet bil- & motorprat GUNNAR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 skal nok neppe det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2008 syns jeg vi skulle hatt asså.. men er vel for seint å sende gatebil mail nå å spørre om plass tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Drit i hele prosjektet med å reservere plass.. Var det EN ting de ga FAEN i på Rudskogen så var det å holde av plasser til klubber.. De ga rett og slett faen.. Enda vi fikk bekreftelse på at reservasjon var mottatt og at vi var velkomne.. Så ikke ETT jævla skilt for noen klubber jeg når jeg kom en time før portene åpnet fredag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Skal man stille ut på Gatebil, spesielt som klubb må det planlegges. Gjerne møte opp på onsdag/torsdag og sette opp telt, skilt osv. Kommer det to tullinger sånn halvveis ut på fredagen blir man ikke tatt mye seriøst. Så hvertfall 5-6 biler fra Bimmers på Rudskogen og det framsto ikke akkurat som noen klubb. No offence til de som stilte ut. Ang. Kristiansand tror jeg det skal være gode muligheter for å stille ut samlet bare noen gidder å arrangere litt. Utstilinga pleier ikke bli full engang. Men Gatebil slutter aldri å overraske, både positivt og negativt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Gatebil rudskogen er jo bare kaos.... hadde de brukt mer tid på å planlegg her og der, og ikke dratt med seg noen frivillige her og der to dager før treffet så kunne de har gjort mye mer ut av det... jeg blir gjerne med på en felles bimmers utstilling på september treffet på skogen. har ikke stort å vise frem egentlig, men det er jo bedre enn ingenting.... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2008 Ok.. hvis vi skal få ordnet oss en plass på skogen så må vi få sendt de en mail og høre.. kan ikke de som har lyst til å stille ut bilen sin der gi beskjed her da så ser vi hvor mye interesse det er for det.. Kan forsøke å sende de en mail i slutten av uka så ser vi:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Bare ås ende en mail det, skriv at det kommer 20 biler.. Hvis du leter litt finner du også ett skikkelig påmeldingsskjema for påmelding av klubber.. Uansett så blir det BARE rot.. Og grunnen til det er at de sikkert gir like faen i utstillere på septembertreffet som på juli treffet.. Syns det bare blir vas gog rør... Dessuten så åpner jo campen på torsdag på Septemberttreffet, og da er jo campen oppe ved banen, slik at de fleste vil nok allerede Torsdag ta opp plass på Go Cart banen.. Jeg er LEI av hele Gatebil.. Du er NOTHING for de om du ikke er i deres omgangskrets.. Se feks på premieringen av Gatebilene fra skogen i juli.. Ser ut som det KUN er biler fra depo området som er vurdert.. Tror neppe de gadd å gå runden engang.. Det er jo faktisk på GO-cart området folk som burde fortjent en premie står.. De har jo "normal" lommebok uten de store kontaktene.. Syns det hele blir tragisk.. Selv med bil i millionklassen er du nothing for de gutta der.. Allikvel finner jeg meg i dette år etter år.. Reise dit for å se på biler jeg har sett 100 ganger før, gjøre ting jeg har sett de bilene gjøre 1000 ganger før, i en folkemasse der under halvparten er interessert i bilene, men er der for festen.. Drit å DRA. Nå er det ironisk nok megselv som la frem forslaget om felles stand, men jeg VET hvor vanskelig dete kan være.. Selv har jeg desverre ingen mulighet til å komme før lørdag, og da er det vel fullt på go cart banen likevel.. Dessuten utøver de i porten latterlig dårlig vurderingsevne for hva som skal slippes inn og ikke.. Det burde egentlig være omtrent umulig å komme inn om du ikke sto sammen med en klubb, og det burde være latterlig enkelt å gjøre slike tiltak for ledelsen i Gatebil.. Oppe ved go carten tar nå om dagen de store gutta 40% av baneområde, etter at det vart så jævli populært å ha busser og trailere.. La OSS ANDER SLIPPE TIL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Et poeng her er jo at bimmers ikke er noen klubb.. Det er bare et forum.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 som om jeg skulle sagt det selv teddysen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Klubb eller Forum.. Står du sammen er du vel mer som en klubb, gjeng, clique eller hva du enn har lyst å kalle det.. Dette er vel bare ulike synonymer for at flere mennesker er samlet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 er jo bare å møte opp samlet . så kjøre inn å stille seg opp på sia hverandre. morro med hagenisse, han er negativ til ALT som ikke har med han\ eller no han finner på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Ja syns det begynner å tekke over til det ironiske.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 hagenisse kanskje mener at Gatebil krever at det faktisk ER en klubb? Jeg vet ikke hvordan det praktiseres, men bør vel la seg gjennomføre. Alt som kan øke mengden av PENE bimmers på Gatebil er jeg positiv til Forøvrig enig i det Teddysen skrev. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Et poeng her er jo at bimmers ikke er noen klubb.. Det er bare et forum.. Men da er det vel på tide å gjøre det til en klubb da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå