Gå til innhold

Bimmers.no stand på gatebil?

Cise
 Share

Anbefalte innlegg

Bare ås ende en mail det, skriv at det kommer 20 biler.. Hvis du leter litt finner du også ett skikkelig påmeldingsskjema for påmelding av klubber..

Uansett så blir det BARE rot.. Og grunnen til det er at de sikkert gir like faen i utstillere på septembertreffet som på juli treffet.. Syns det bare blir vas gog rør... Dessuten så åpner jo campen på torsdag på Septemberttreffet, og da er jo campen oppe ved banen, slik at de fleste vil nok allerede Torsdag ta opp plass på Go Cart banen..

Jeg er LEI av hele Gatebil.. Du er NOTHING for de om du ikke er i deres omgangskrets.. Se feks på premieringen av Gatebilene fra skogen i juli.. Ser ut som det KUN er biler fra depo området som er vurdert.. Tror neppe de gadd å gå runden engang.. Det er jo faktisk på GO-cart området folk som burde fortjent en premie står.. De har jo "normal" lommebok uten de store kontaktene..

Syns det hele blir tragisk.. Selv med bil i millionklassen er du nothing for de gutta der.. Allikvel finner jeg meg i dette år etter år.. Reise dit for å se på biler jeg har sett 100 ganger før, gjøre ting jeg har sett de bilene gjøre 1000 ganger før, i en folkemasse der under halvparten er interessert i bilene, men er der for festen.. Drit å DRA.

Nå er det ironisk nok megselv som la frem forslaget om felles stand, men jeg VET hvor vanskelig dete kan være.. Selv har jeg desverre ingen mulighet til å komme før lørdag, og da er det vel fullt på go cart banen likevel.. Dessuten utøver de i porten latterlig dårlig vurderingsevne for hva som skal slippes inn og ikke.. Det burde egentlig være omtrent umulig å komme inn om du ikke sto sammen med en klubb, og det burde være latterlig enkelt å gjøre slike tiltak for ledelsen i Gatebil..

Oppe ved go carten tar nå om dagen de store gutta 40% av baneområde, etter at det vart så jævli populært å ha busser og trailere..

La OSS ANDER SLIPPE TIL!

Godt å se at flere har skjønt tegningen med Gatebil.. Gatebil blir styrt av "mafiaen", det er det ingen tvil om.. Hvis en av bilene i omgangskretsen krasjer eller blir ødelagt så setter Gatebil igang kronerulling og de sponser oppbyggingnen, men ødelegger vi "dødelige" noe så er det bare helt topp.. Nei gatebil er oppbrukt spørr du meg. Er en stor fjortis fyllefest med noen småjenter som vasker biler.. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Føler Gatebil har tapt seg, spesielt på planlegging.. Var fåtall av "klubber" på gocart banen iår.

med snaue 20 dager mellom Mantorp og Rudskogen er det ikke rart? Skulle nesten trodd de hadde utviklet rutiner for å få ett slikt arrangement til å gå smoooth, men det virker som om det kun er deres egne interesser som blir ivaretatt.. De de tjener penger på, nemlig campingen og festen, har jo god planlegging. Booking av partband, innleiing av scene og lyd/lys, og organiseringen av dette... På banen er det kjøringen, og de store gutta som har prioritet, samt firmaene som betaler store summer for gode utstillingsplasser..

Så jada, det har tapt seg.. Mye pga feil fokus, men også pga dårlig serviceinnstilling.. Dessuten har mye av det morsomme med banekjøringen blitt borte.. Før var Extreme serien EXTREMT.... Da dahlback flisa alle sammen i golfen sin.. Nå er det så sinnsykt mange med over 800 hester at Til og med Extreme serien blir som å se på ett helt vanlig go-cart løp.. Kommersialiseringen av gatebil er dets egen død.. Det er lite wow-faktor å hente, for alt har du lest i bladet på forhånd.. Selve "gatebil-delen" av arrangementet nådde sin peak for flere år siden.. Nå er det festinga som har tatt overhånd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inntil videre virker det nå som om Gatebil går så det suser, så at kommersialiseringen er dets egen død er nok ikke sikkert. Det virker som de har funnet et konsept flere titalls tusen publikumere liker - eller ihvertfall betaler for å se, samme hvor mange som klager. Så lenge folk møter opp, så sitter de i en ren maktposisjon hvor de kan gjøre bortimot hva de vil. Man kan gjøre en av to ting for å demonstrere, slutte å møte opp eller starte et konkurrerende arrangement, hvor man har fokus på det man selv syns er viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt enig med deg på noen områder Gunnar..

Det er bare det at du MÅ skille Gatebil (med interessen for disse, måten de er bygd opp på, osv), og fyllefesten som foregår.. Gatebilbegrepet blir OFTE forbundet med festen også, men hvis du derimot ser hvor få som er der i september, så kan du egentlig se en bedre statistikk over hvor mange som egentlig er interessert i bilkjøringa..

En av vaktene jeg snakket med i år, som tydeligvis var litt høyere opp i systemet, sa til meg:

"Om du tar å teller alle på banen, og trekker fra de dagspassene vi har solgt, sitter du igjen med de som har festivalpass. Det er SKREMMENDE liten andel av de med festivalpass som er på banen.. De er der kanskje ett par timer alle dagene, eller en hel dag.. Men uansett åssen du vrir å vender på det er det svært få med festivalbillett som er oppe på baneområdet"...

Disse han tenker på, er de som kommer dit for festen, med bilene som annen interesse.. Denne karen virka som ahn visste en hel del om arrangmenetet.. Han hadde ansvar for campene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sendte en mail til han godeste leif og spurte om hva som var max antall biler som kunne stå utstilt sammen.. tro du jeg fikk svar på spørsmålet mitt? NEI!

Han skreiv flg.

Hei

Det er ikke sa mange utstillere i sept.

De fleste star i depoet. Dog er

det noen som onsker a sta pa go karten

Mvh

Leif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kolega av meg var på Gatebil når det var på Rudskogen. Han bryr seg fint lite om bil, men han var er alle tre dagene. Han var en halv time på banen på søndagen før de dro hjem. Resten av tiden var han å festet på campen.

Du har mange gode poeng Teddysen.. Gatebil har tapt seg, ingen tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gatebil var bedre før, Da det ikke var så mye "rått" Da faktisk 500hester var helt sjuukt! Nå så er det blitt ei lekegrind for de "store" gutta.

Så mange trur jeg reiser for festens del.

Flere lever ut interessen sin i mindre klubber/forum slik som egene Gatebilklubber, eller merke organiserte Klubber slik som Bimmer.no, Bmwccn, Opel motorsportklubb, Ts-ogn osv, osv..

Der det faktisk er "akseptert" med "vanlige" biler.

Også at Gatebil har blitt noe så inni granskauen dyrt å reise på, Skjønner dem må ha inn litt penger for å holde det gående. Bra Band, Sikkerhets vakter o.l koster penger.. Men Ikke Så mye vel?

Gatebil er morro, men er nok siste gangen jeg kjøper mer enn Dagspass.

Festinga kan jeg gjøre andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gatebil blir mer å mer ræva etter min mening... står faen meg bare dritt på utstillinga nesten.... mann må dra dit onsdag el torsdag for i det hele tatt få still ut for på fredag har di tatt inn alt mulig dritt som kommer rullende!!

Di ser ikke ann bilene i det heeele tatt!!

Kan ikke en kamera duud her inne ta med kamera i september å ta bilde av alle bilene som ikke burde stå der ;)

haha ta med mange memorycard/ruller hehehe

knall gule/gusjegrønne mondeor og originale alt mulig dritt.....

mere harry biler enn fine biler der syns nå jeg.....

står flere fine biler på parkeringa ikkesant=)

det blir litt feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...