_anders Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Skrevet Juli 31, 2008 Spent blir det ja. M30 er undervurdert motor det. Joda, skal klare litt hjulspinn med den ja Men tror nok du slipper unna med litt lavere trykk på samme effekten, og en mindre stresset motor.
_anders Skrevet August 30, 2008 Forfatter Skrevet August 30, 2008 Lenge mellom oppdateringene her nå, men det skal bli bedre Jeg har nå vært en uke i Tyrkia og slappet av, og i mens har det ankommet litt deler Holder nå på å sette inn en M30 dummy-motor, for å lage motorfester, grenrør osv.. Motoren som skal brukes skal ikke settes inn før alt er konstruert og ferdig. Bilder av delene som venta da jeg kom hjem: Garret GT42 turbo PPF fuel rail PPF Dump ventil Aeromotive AN10 Bensintrykksregulator Cooler 3"alu bend og rør for trykkrører 960cc Precision dyser 2stk Bosch 044 bensinpumper Fullradietretter for bygging av innsug 80mm gasspjeld Lintec luftfilter Innsugsflens 10mm Silikon slanger 3" Turbo "jakke"
Rogern Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 Jøss! Dette prosjektet har gått meg forbi. Driver med noe av det samme selv, men med m102 og lavere budsjett Skal følge med her
vetu03 Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 Jøss! Dette prosjektet har gått meg forbi. Driver med noe av det samme selv, men med m102 og lavere budsjett Skal følge med her Dette har jaggu ikke jeg heller fått med meg, tøft prosjekt...Bare å poste biler når du har gjort mer, skal følge med her framover...
Yngvejos Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 Dette prosjektet skal bli veldig interessant å følge med på. Har sansen for m30 med turbo.
E30_Dale Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 Må nok følge med her ja, såg veldig lovende ut dette!
_anders Skrevet September 11, 2008 Forfatter Skrevet September 11, 2008 Mye positive kommentarer her, det er bra Har da gjort litt igjen. Lagde jigg der hvor turboen skulle stå, og punkta opp et grenrør. Vi har desverre ikke TIG hjemme (ennå), så måtte på jobben og sveise. Fikk sveisa ferdig nesten alt igår, bare litt rundt flensen igjen. Fornøyd me utseende og utforming av grenrør Har også planlagt trykkrøra på turbosiden. Div alu ben og teip Skåret ut mere frontblekk, og såret hull i innerskjerm for friskluftsinntak og rørgjennomføring. Forsker også konstant på hvordan jeg skal lage innsug. Er rør til varmeapparat og bremsekraftforsterker i veien i ved torpedoen, og termostathus i veien i forkant. Litt bilder: cooler og oljekjøler trykkrøra går ned her. mangler litt rør ennå Kappa ut litt plate her for filteret grenrør Slenger med et bilde av bruksvogna. 325tds m-tech. M-utstyrt i de fleste himmelretninger
_anders Skrevet September 15, 2008 Forfatter Skrevet September 15, 2008 Har idag da gjort litt. Har vært på overtid så ble igjen litt ekstra og sveisa litt trykkrør. Så trykkrøra på turbosiden er nå ferdig Alt for tynt gods i denne røra, så var litt ekkel å få fin sveis på...
_anders Skrevet September 15, 2008 Forfatter Skrevet September 15, 2008 Har også bestemt meg for at det bli K-sport frambremser på bilen, og p.g.a at disse bygger en del utover er de kresne på felger. Kanskje blir det Work felgen som er nevnt lenger opp i tråden, men om det ikke er nye ytterringer å skaffe må jeg finne noe annet. Så da har jeg tenkt på Compomotive MO6. Mørke gråe i 8 eller 9x17" rundt om. Fikk en på gatebil forumet til å modde et bilde av bilen med slike felger. Skulle vært litt mørkere, litt større og en god del bredere, men ser ca
_anders Skrevet September 19, 2008 Forfatter Skrevet September 19, 2008 P.g.a mye overtid og grejer denne uken har det blitt gjort ganske lite. Men rekker å bestille deler da Ringte GS bildeler og bestilte div deler, dagen etterpå kom det. Super service K-sport coiloversett: K-sport 330mm frambremser: Har gjort litt da. Laga en brakett til cooler og oljekjøler. Vanskelig å se, men den er der
plumbo79 Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Hvor mye kostet de k-sport bremsene? morsomt projekt
leif harald Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Får du plass til front fangeren nå? Jeg har samme IC og fikk ikke fronten på
plugg69 Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 freesh bruksvogn.. er på jakt etter en slik til dama=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå