Trd Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Skrevet Juli 22, 2009 Ellers so ska eg sota siderutene og bakruta når dei e ute, og prøva å få tak i sort silkematt vinyl tape til dekalene. (ROP UT OM DU VEIT OM KOR EG KAN FÅ TAK I ) Vi handler vinyl hos skangraf, de har oracal i matt Ka dei tar for ein heil rull der då? E vell litt leveringstid og då sikkert..
Østgaard Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 Tøff bil! Men forstår ikke meg helt på de felgbytte ditt, felgene du hadde før passa jo perfekt så det ut til
Trd Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Skrevet Juli 22, 2009 Tøff bil!Men forstår ikke meg helt på de felgbytte ditt, felgene du hadde før passa jo perfekt så det ut til Jodå, dei va strøkne dei ja om eg skulle hatt bilen orginal eller noko slikt, så hadde eg beholdt dei.. Men passa ikkje so bra ilag me resten av stylingen som ska på, litt små og kanskje..
AlpinweissE36 Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 ser bra ut dette her! blei absolutt IKKE feil den dashen din altså! nice!
Trd Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Skrevet Juli 22, 2009 ser bra ut dette her! blei absolutt IKKE feil den dashen din altså! nice! Takker! nei, blei bedre enn forventa
Trd Skrevet August 3, 2009 Forfatter Skrevet August 3, 2009 På tide å pøsa ut nokon fleire bilde no!! Kan ikkje påstå at eg oppdatera so ofta.. hehe Hanskerommet der carputeren og dataspruten skal stå Midlertidig ROT Ska bli fleire bilde ettekvart no.. Vente på at lakkeraren ska få tid til å ta resten! Driv å montere døre no, å so ska rutene sotast
Trd Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Skrevet Januar 20, 2010 Jeg prøver igjen, om det er interesse for det.. Har div dele te salgs og om nokon e intrisert! *M-tech sportskasse (4gir) *M-tech 1 hekkspoiler *Eventuelt selge M-tech stolene mine i skinn og, men kun ved rett pris! *DE e lykter med smiley's. Kom med bud! *Bakluke e30. + div. anna...
Trd Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Skrevet Januar 20, 2010 I høst då me leverte dekk.. blei ganske mykje
Trd Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Skrevet Januar 20, 2010 Gjort noe med bilen da? Ikkje så mykje egentlig, for bilen e på lakkering endå.. Får sjå når eg får han tilbake..
Trd Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Skrevet Januar 20, 2010 Blir bra dette ;> Ja håper på det Gleder meg til jeg får bilen tilbake nå.. Er jo ikke lenge til våren er her.. hehe
Vikingen Skrevet Januar 24, 2010 Skrevet Januar 24, 2010 Ser ut till å bli ett tøft prosjekt itte minst tøff bil! stå på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå