Darossi Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Da var det på tide å selge min bmw 318i videre, håper den som tar over den etter meg kan ta godt vare på den. Har ikke hatt noe problem med bilen og den har mange mil igjen å kjøre. Billig går den også, en veldig bra først gangsbil som jeg har vært veldig fornøyd med. Fk justerbart senksett, her er det ingen problemer med å få bil lav nok iallefall. Helt nye 20" s-concept avant 235-30-20, dette ser bra ut og tviler på om det finnes mange andre med disse felgene etter som de nettopp har kommet ut for salg. Bilen ble lakkert opp forrige sommer, mauritzu blå. Alt som er kjøpt på bilen er kjøpt på styling-tech.no Mangler det ene sideskjørtet etter som det ble stjålet ( ikke særlig kult med slikt ). Sender bilder, bare å send meg en mail, så svarer jeg så fort jeg ser den bilen ligger også ute på autodb med bilder ( 1992 BMW 3-serie e36 318i) Det er bare å ringe for info Pris er ingen problem å diskutere Mob 938 75 811 Ellers er det mulig å sende meg en mail, daniel_kvelstad@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Bilder gjør saken enkelere da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darossi Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 Hvorfor kommer ikke bildene jeg legger med opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darossi Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 bilen må virkelig sees, får masse kjeft av kompisene mine for å prøve å selge bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 bilder og pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... ;username= Vet ikke hva man gjør for å legge ut hele annonsen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 den var dyr.. sånn i forhold til andre tilsvarende biler.. noe spesielt som driver prisen sånn opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 Skal vel ha litt inntjening på felger, styling, lakk etc.. Syntes forøvrig at den var pen til å være slikt stylet.. Fine felger også Jeg så for meg noe svære krom greier jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 Vet ikke hva man gjør for å legge ut hele annonsen.. Man endrer prospect til detail og voila... http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1946533 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 Skal vel ha litt inntjening på felger, styling, lakk etc.. Syntes forøvrig at den var pen til å være slikt stylet.. Fine felger også Jeg så for meg noe svære krom greier jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darossi Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2008 bilen går til den første som kommer med et fornuftig bud store krom felger ser ikke bra ut på en e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg