Larsegutt Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 For se nårtid jeg monterer, gått i vinterdvale nå. Kostet nesten 5 blås + frakt og toll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spuijnsarn Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 fyfasan! Den E30'n var jo bare helt nydelig. Akkurat sånn jeg vil ha BTW. Hvor kjøpte du matten til bagasjerommet, og får man den til e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Takker, vet ikke hvor den kommer ifra den M matten, lå i bilen når jeg kjøpte den i 08. Alt er vel til salgs for rett pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spuijnsarn Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 hehe, er vell egentlig san t det kan hende det ligger noe på ebay og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Desember 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2012 Noen bilder ifra Høst treffet i Kristiansund. Bilder tatt av Jørgen Lie og Marius Ohrvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndeRsen94 Skrevet Desember 25, 2012 Share Skrevet Desember 25, 2012 nydelig e30 du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Desember 25, 2012 Share Skrevet Desember 25, 2012 Helt nydelig e30 ja ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Desember 25, 2012 Share Skrevet Desember 25, 2012 Var gøy å se bilen din i kr.sund, flott bil:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Desember 25, 2012 Share Skrevet Desember 25, 2012 Alltid likt E30 din. Fantastisk fin bil! Mangler bare noen gromme 3-delte hjul nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Desember 25, 2012 Share Skrevet Desember 25, 2012 Alltid likt E30 din. Fantastisk fin bil! Mangler bare noen gromme 3-delte hjul nå +1, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Desember 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2012 thx, ja det var dei hjula da! dem lå ikke under juletredet i år heller...jævla julenisse! kanskje jeg bare må kjøpe dem selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Desember 25, 2012 Share Skrevet Desember 25, 2012 Tar gjerne i mot di du har på nå, om nye hjul skal på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 Da var denne epoka over, bilen solgt (til ålesund) Hatt 5 fantastiske år med denne, aldri et feilslag! Så for vi se om det blir for tomt uten E30 etterhvert. Inntill videre skal jeg kose meg med min nye venn, Sølvpilen M3 E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Tuller du? Hvor lå denne til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Gratulerer med ny flott bil Forstår deg jeg! 5 år så får man ofte lyst på forandring og selv om det er noe eget med E30 så er det ikke akkurat som du har gått nedover på rangstigen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå