Gjest Skrevet Juli 29, 2008 Skrevet Juli 29, 2008 Hvis jeg skulle selge E30'en hva kan jeg forvente å få for den? Hvit 2 dørs 89 mod M3 skinnintr 2+2 sort 197000 km Angel Eyes 7 1/2"x17" Azev A.Desverre kast i ene felgen. Ikke nevneverdig rust. Noen innspill.
tmice Skrevet Juli 29, 2008 Skrevet Juli 29, 2008 Spørs ka du mener med "nevneverdig" rust... Ville vel tippet rundt 20 jeg også....
ingard Skrevet Juli 29, 2008 Skrevet Juli 29, 2008 Er det noe vits? Hehe, litt rart spørsmål, men har egentlig slått meg til ro med at min e34 er 100% tap. Men hvis rusten ikke er ille i lakkerte deler, ville jeg kunne gitt 20000. Ble to dørs e30 levert som 316?
Gjest Skrevet Juli 29, 2008 Skrevet Juli 29, 2008 Spørs ka du mener med "nevneverdig" rust...Ville vel tippet rundt 20 jeg også.... Det vil si ikke noe annet enn noen bobler i lakken på framskjerm og ei boble på ene døra.
tmice Skrevet Juli 29, 2008 Skrevet Juli 29, 2008 Spørs ka du mener med "nevneverdig" rust...Ville vel tippet rundt 20 jeg også.... Det vil si ikke noe annet enn noen bobler i lakken på framskjerm og ei boble på ene døra. Ja da ble det jo ca 20 da Hadde du tenkt deg mer?
Gjest Skrevet Juli 29, 2008 Skrevet Juli 29, 2008 Den blir nok ikke solgt. Ble tilbudt godt over 20 så jeg bare lurte. Den blir mest sannsynlig rullet inn i garasjen i høst og oppgradert en smule
MGR Skrevet Juli 29, 2008 Skrevet Juli 29, 2008 fin bil.. og nydelige felger^^ mangler bare litt motor:P
S.Arnesen Skrevet Juli 30, 2008 Skrevet Juli 30, 2008 Syns egentlig det er "skummelt" hvor godt disse gamle sliterene holder seg i pris. 20 000 for en nesten 20 år gammel bil med 1,6l motor under huven.... skjønner jo det at det er ett godt utgangspunkt for diverse prosjekter med slike "strøkne" eksemplarer, men jeg syns uansett at det er altfor mye penger for en så gammel bil. (med strøken mener jeg utifra alder og km)
oddis Skrevet Juli 30, 2008 Skrevet Juli 30, 2008 En E30 uten nevneverdig rust, M3 interiør i ok stand, 17" felger og almenn god teknisk stand er fort verdt noen kr. Rustfri E30 er mangelvare, tro meg. E30 er også entusiast og ombyggingsbilen framfor noen, så jeg er ikke overrasket. Man må jo være spesielt intressert for å cashe ut så mye for en E30, men det er jo det E30 handler om - interesse.
Der Barockengel Skrevet Juli 30, 2008 Skrevet Juli 30, 2008 Ble to dørs e30 levert som 316? Visst ble den det. Men skal man være veldig nøyaktig, så kom vel 89-modellen som 316i, og var vel også tapning nr. 2 av 316i, dvs. med M40B16 motoren istedet for M10B18.
Der Barockengel Skrevet Juli 30, 2008 Skrevet Juli 30, 2008 men jeg syns uansett at det er altfor mye penger for en så gammel bil. Jo, men med tanke på at man må ut med 15000 for en gammel Taunus i ok stand, er egentlig ikke prisene på E30 så høye. E30 er har nok tatt steget fra bruksbil til klassiker/entusiastbil, og siden det har vært rimelig høyt frafall av gode eksemplarer, kan vi nok forvente at mange vil være villige til å betale bra for en bil som tilfredsstiller forventningene. Og så lenge E30 tiltrekker både samlere på jakt etter originalbiler, og de som søker en prosjektbil de kan bygge om, forsterker dette tendensen.
Gjest Skrevet Juli 30, 2008 Skrevet Juli 30, 2008 Husk å bytte ut motoren da Det er merkelig nok første prioritet.
Gjest Skrevet Juli 30, 2008 Skrevet Juli 30, 2008 Rustfri E30 er mangelvare, tro meg. Ja det er sikkert. Jeg har hatt mange E30'er,og denne er veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå