Hefner Skrevet Juli 31, 2008 Skrevet Juli 31, 2008 Her må det da være på tide å få valset litt :):) hadde vært knall og kommet med bilen slik til Biltilsynet hehe... hadde vel fått bank vel?
carlhaakon Skrevet Juli 31, 2008 Skrevet Juli 31, 2008 Her må det da være på tide å få valset litt :)hadde vært knall og kommet med bilen slik til Biltilsynet hehe... hadde vel fått bank vel? de hadde vel tatt den i varetekt tipper jeg
Hansh Skrevet Juli 31, 2008 Skrevet Juli 31, 2008 Minner meg om en snegl som blirtrakket på slik at innvollene begynner å tyte ut..
haavard Skrevet Juli 31, 2008 Skrevet Juli 31, 2008 Får jo ikke valsa no mer på den der. Brei felg med lavt innpress + spacer, er ikke værre enn det. Man får spacere med studs, så det er ikke noe problem. Litt i breieste laget, men absolutt bedre MYE annet.
FTE Skrevet Juli 31, 2008 Skrevet Juli 31, 2008 Jeg er veldig fan av tysker-stuk, men dette så bare teit ut... Noen som vet felg-typen?
anders87 Skrevet Juli 31, 2008 Skrevet Juli 31, 2008 Er det du sier fornoe ///Mysild? Stygg frontfanger?! Naai, får du rulle inn puppa dine gett, for den er rå.. * Mangler nederste leppa though *
MinGern e39 Skrevet Juli 31, 2008 Skrevet Juli 31, 2008 hehe spacere i fler lag der asså.. bør ikke kjøre på dem humpete veiene i norge i allefall.. haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå