wollabygg Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Når den billige, gamle men akk så flotte 320`n min er tilbake på gårdsplassen! Nå har den fått jekkfester, sveiset rust i skjermer og kanaler, nytt bodyskydd og en sprut eller 2 med lakk. En polering ble det også Rart at en gammel sliter til noen få tusenlapper skal kunne glede meg såpass, men du verden som jeg koser meg med den. Nå blir det service med skifte av filtre, oljer, plugger og litt div slik at jeg kan glede meg over den leenge. Sender med ett bilde av gamle Norvald som nå har gått 127.000 km. Fortsatt god sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Pen E30! Den fortjener tåkelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Se der ja, ser ut som en pen og velholdt E30, sjeldent syn om dagen det Ta godt vare på Norvald Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wollabygg Skrevet August 1, 2008 Forfatter Share Skrevet August 1, 2008 Takk for det karer, og ja enig i at det hadde gjort seg med tåkelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Pen bil, denne hadde gjort seg med mye rart Skal du beholde den så original som mulig eller skal du gjøre mer med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Har mer og mer lyst på en strøken orginal E30 2 dørs. Stefaren til eksen har en kliin strøken 2 dørs som bare står ute, som er helt orginalt, godt i overkant av 100k km.. Har hørt flere ganger om å selge, men det er ikke snakk om noe salg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wollabygg Skrevet August 1, 2008 Forfatter Share Skrevet August 1, 2008 Den skal holdes original, så nær som diverse ekstrautstyr som ble levert til den. Muligens BBS eller Alpina i 15 tom..... Kunne forøvrig vært ok med noen felger til den andre og..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 den "andre" er bruksbil, bruk penga på Norvald! utrolig pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 Nydelig... absolut helt nydelig... og i min bok får den 6 stjerner fordi den fremstår som original... Min originale 1987 E30 320i (prefacelift) i 1988 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wollabygg Skrevet August 2, 2008 Forfatter Share Skrevet August 2, 2008 Norvald skal få være original. Den "andre" skulle jeg gjerne byttet bort i en slik: Fortsatt litt trist med tanke på den blå din StrexX.... Har ikke helt blitt kvitt tanken ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå