E30_Dale Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 Å fyyyy Faaaaeeeen! DAS WAS EINE ÜBER MANNEVONDE KILLINGMACHINE!!!!! Det var rett før girspakjen nede under belte fikk seg en skikkelig DTM LOOK! SNADDER motorrom da mann, FIIIIINNNNEEEEE! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 Ikke så dyrt heller for å ha en dragbil.banebil.. uten skilt da...ca 253000 norske.... billig!! La oss nå heller si 316250,- norske kroner... Noe som heter MVA som kommer itillegg uansett om den bare skal brukes på bane... 253, får momsen tilbake hvis jeg ikke selger den videre, men da er den i firmaet sitt eie, kan jo ha den som demo vogn for firmaet :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H4kon Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 Mest strøkne E34 ever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Fineste bil og motor jeg har sett på E34! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 det der er et uten grenser.noe så strøkent skal du f... meg lete lenge etter:-)prisen er faktisk gratis!!!!!!!!bare motoren koster det han skal ha for den..er bil til ihvertfall 500.000++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petri Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 Bud mottages men absolut inga skambud. bmw_turbo_@hotmail.com /Petri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petri Skrevet August 14, 2008 Forfatter Share Skrevet August 14, 2008 250000sek prutat o klart /Petri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 DEILIIIG BIL!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Fysj, hadde jeg ikke hatt kjerring og unge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petri Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 Kom och köp en ruskigt snabb bil. /Petri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Ikke for å ødelegge tråden din, men hva menes med pyramideringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Ikke så dyrt heller for å ha en dragbil.banebil.. uten skilt da...ca 253000 norske.... billig!! La oss nå heller si 316250,- norske kroner... Noe som heter MVA som kommer itillegg uansett om den bare skal brukes på bane... 253, får momsen tilbake hvis jeg ikke selger den videre, men da er den i firmaet sitt eie, kan jo ha den som demo vogn for firmaet :) Støtter det forslaget Kjøp den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petri Skrevet August 21, 2008 Forfatter Share Skrevet August 21, 2008 Pyramidringar är stålringar med an vass kant på som skär in i toppen,ringarna är nerförsänkta i blocket o när man drar åt toppen så skär dom in i den,sen är även originalpackningen urslipad,den tätar bara vatten o olja,ska man slippa få täthetsbekymmer så är det pyramidringar som gäller. /Petri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petri Skrevet August 26, 2008 Forfatter Share Skrevet August 26, 2008 Seriösa bud mottages. /Petri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg