Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

menne den gule m3'en. Den har gt vinge, men blir ikke gt'n kun levert i british racing green eller noe?

Liten ot: Til de som likte den e 39'en.

iebq4vf1stwdu0k8w54n.jpg

behp9sirghr3rk3zjafy.jpg

mivk9bolgqxqk372r1jo.jpg

• Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Nok engang finner jeg meg absolutt IKKE uenig med Fredrik. Det bare tar en lang vei å komme til at vi faktisk ikke er så uenige som det kan se ut til på de første par- tre postene..

Du har ett stort peong med at en 316 ikke hadde vært en 316 om det ikke var for en storebror som "ikon".. Allikvel er det skremmende få selv bmw "hobbyentusiaster" som kan se forskjellen på en M3 og en "M3" om begge har M-tech frontfanger.. Speil, Lister, Diffusor montert på vanlig eller M-tech fanger er ting som folk flest ikke ser forskjell på.. Tenker da spesifikt på E36 modellene, da selv jeg ikke kjenner detaljene i de andre modellene..

Vi er nok muligens litt enige likevel.. Selv om ejg absolutt ikke er like originalpoliti som deg, men jeg lærer stadig nye ting om megselv og min bilsmak, fordi folk som er originalpoliti ofte begrunner veldig godt hva som er feil..

Over det siste året som er gått er jeg blitt meget meget kresen..

Skrevet

Jeg kjøper gjerne uoriginale slitedeler til min BMW og kjører med replica-felger som strengt tatt aldri ble levert på E39. Jeg har et senkesett fra Eibach som aldri ble montert da jeg synes kjøreegenskapene allerede er rasert med 18-toms felger, men moderat senking synes jeg er veldig pent.

Ut over det synes jeg biler skal beholdes originale utseendemessig. Siden Teddysen tydeligvis opphøyer seg over alle designerene foreslår jeg at han poster noen bilder av hva han mener er penere.

Skrevet

Det er en utfordring jeg må ta i kveld i såfall siden jeg skal på jobb om 5 minutter :P

Men "for starters".. Tar E36 da jeg er mest kjent med denne..

Rieger Gt-leppe på M-tech fronten gjør jo fangeren mye penere.. Syns BWM har noen fine felger, men absolutt flere andre felgvalg som er mye penere. Crystal clear tåkelys gjør seg mye bedre i forhold til hovedlyktene.. Man kan godt lakkere lister, og dørhåndtak. en Enkel spoilerlist gjør som regel bakenden litt friskere..

Dette er jo mods med uoriginale deler som absolutt gjør seg godt på en E36..

Og ellers syns jeg jo selvfølgelig ikke denne er så feil:

P7110241.jpg

Skrevet

Den er jo langt fra original da.. Så Fredik slakter den vel..

Odd-M: Jeg opphøyer meg ikke over en bildesigner, men om du ikke skjønner at en bildesigner har flere restriksjoner på f.eks. vekt, bakkeklaring, og kostnader er det tydelig at det er tid for å åpne seg i flere retninger.. Så spørs det jo selvfølgelig hva man ønsker.. Som en "tut å kjør" bil er jo originalt mer enn bra nok..

Skrevet

Jeg er litt sånn.. Jeg kan ikke annet enn å innrømme det.. Desverre.. Litt vanskelig for meg å kjøre på grusvei slik bilen står i dag..

Det kommer jo en dag, der jeg kommer til å kjøre en omtrent klink original bil.. som blir en bruksbil.. men akkurat nå, så må jeg nok bare innrømme det, at den bilen jeg har i dag, som jeg har "designet" mye utfra mine egne meninger, ike akkurat egner seg som hyttebil..

Skrevet

Her er vi inne på linjer.. Hvilke linjer bevarer/fremhever denne fangeren?

E38 syns jeg nok kanskje er litt småteit utgangspunkt å style på noe som helst slags vis.. Men hvem vet? Syns egentlig 7'ern skal ha mer mafiapreg over seg hvis det MÅ gjøres noe med den bilen.. Litt senk og 19" felger med kant gjør seg på 7'ern..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...