BMW89 Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 jeg har sett på¨dette til bilen min, er det låv eller blir det ikke orginalt nokklink http://www.norvatio.mystore.no/ds_produ ... ts_id/4966 dropper vel vingen trur jeg Helt klart droppe vingen ja... den var ikke mye pen men ellers ??
S.Hafsmo Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 etter mitt syn så ikke det kittet så værst ut. bortsett fra vingen da..
BMW89 Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 problemet er glasfiber det er nono. sprekker vel med en gang.
///Mysild Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 var ganske fint det.... men dropp vingen ja...
Hansh Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Enig med alle andre her virker det som: Ser bra ut, men dropp vingen!
BreitBau Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Glassfiber er fint det.. Ikke like sprøtt som plastikk.. Vanskelig for lakkereren men absolutt ikke dårlig materiale..
///Mysild Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 bøyer seg ikke så mye som plast, men knekker fort i møter med harde ting...
Ad|oS Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Men er lettere å fikse igjen dersom du først ødelegger det!
Bimmerlars Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Hadde det stått rieger på bærehåndtaket på den gule "M3'en" hadde den sikkert blitt slakta. Alt er ikke pent selv om BMW lager det. Tror det er en GT vinge. Den gjør seg på en løpsbil, ikke en gatebil som den på bildet sannsynligvis er. Er jo altfor høy og rund i formene. Personlig er jeg tilhenger av BMW's M-tech. Uorginal styling blir ofte for svært og klumpete når det lages til BMW.
BRIO Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Har sett et par e36 med denne varianten. Det er vel en av disse bilene de egentlig ønsket seg da
BreitBau Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Eller denne? LENGE LEVE "ÜBEROBERHOFDESIGNERE" "Bukker og takker for alt det perfekte dere har designet til Bmw"
S.Arnesen Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 uff.... e46 compact må være bmw's styggeste... hva tenkte de på når de lagde de lyktene der?
BRIO Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Ooooooops!!! Så det er orginalt på e46 compact?? Da henger jeg meg lett på all kritikk av denne modellen Her har noen rett og slett sovet når en kritisk avgjørelse ble tatt. Jeg har vist sovet litt jeg også som ikke var klar over dette før nå
tmice Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Må vel si meg enig der, har liksom aldri fått helt "taket" på de E46 compact bilene... Ellers så er det NONO med M3 el M5 Merker på biler som ikke er det, greit med M merket, men da er det nok...
BreitBau Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Bmw's styggeste? Har du SETT denne her du eller? Isetta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå