BreitBau Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Greit nok at den er kul, slik som en vetreanbil kan være kul.. men HAAALLOO!?
Spiritus Sancti Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Bmw's styggeste? Har du SETT denne her du eller? Isetta Isetta kan jo ikke sammenlignes da kjendisen
vetu03 Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Kunne godt hatt en Isetta jeg, men da ville jeg hatt den med hayabusa motor En ting til er vel utblås på begge siden, men bare den ene siden er tilkoblet! Den andre er egentlig bare en liten rørstuss ut av fangeren..
BreitBau Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Ja det er harry Svart potte inni på ene siden, mens den andre er shiny Ja for den tids designere var vel isetta SVÆRT fremtidsrettet for bykjøring.. Ikke alle ting kan bli suksesser heller vett Designmessig ligner dette en Fiat, og ikke en Bmw
S.Arnesen Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 isettaen er ikke stygg. den er søt og morsom den... hehe Går i den troen at den ble laget for gøy.. hehe
Fredrik Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 uff.... e46 compact må være bmw's styggeste... hva tenkte de på når de lagde de lyktene der? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=6 ... ver#671429
BreitBau Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Der hang det jaggu litt mer sammen.. Nå må jo du snart være lei, som har svart fornuftig på alle forumets temaer?
Hyggmaister Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Eller denne? LENGE LEVE "ÜBEROBERHOFDESIGNERE" "Bukker og takker for alt det perfekte dere har designet til Bmw" Aaaaa, traumatisk!! Fredrik: Tenker mer på en gammel passat når jeg ser det der, og det som brio poster...
Fredrik Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Aaaaa, traumatisk!! Fredrik: Tenker mer på en gammel passat når jeg ser det der, og det som brio poster... Nja... E36 Compact har jo fått en slags renessanse... så mon ikke E46 Compact får en slags renessanse om noen år også. Den er iallefall mer praktisk enn en 3-dørs 1-serie... og kan brukes som en familiebil for en liten familie. Jeg hadde ikke takket nei til en E46 325ti...
Hyggmaister Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Får ikke håpe det Fredrik e46 compact er vel en grei bil i seg selv, men med den passat-fronten er jo knapt nok god nok for huggeren
Muffins Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Bilde 1: Sikkert den bilen orginal politi vil like best. hvis vi pirker så ser vi svart blink foran(har hvite liggende, men byttet siden det er AE med sort bakgrunn) og at det er E46 felger(Noe jeg personlig syntes er pent på denne). (speil ikke lakert) syntes det passer på denne bilen Kunne godt tenkt meg den! Bilde 2: Baken til den over Bilde 3: Minsin, syntes den er fin (mye penere enn da den var orginal) men har sjønt at de fleste ikke liker kromlykter? EDIT: Legg merke til E30 i bakgrunnen Bilde 4: Bilene hjemme, ser dere min bil den gråe da den var helt orginal i front. Syntes min nå er mye finere enn før. men broderns (den blå) er mye penere, med alt orginal stylinga. og SLIK skal en vinge se ut på en E36
Bimmerlars Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Hvis årsaken til at E46 blei så støgg er at den skal ligne en rover, ville det nok vært smartere å montere bimmer lamper på roveren. Fy så stygg/rar den fronten er
///Mysild Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 SLIK skal en vinge se ut på en E36 nei, slik:
///Mysild Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 og motorsportvingen er også finere etter min mening da... blir litt smal den der... da ville jeg heller hatt m3 flippen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå