Jealous_much Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 Du Gudmund N..Hvordan var det gjort der med bensinlokket ditt? Her er det dårligt utført arbeid rett og slett, så her skal det fikses litt..kommer nok til å forlenge røret ut og så plastre rundt det sikkert..nå er det jo 20cm inn til hullet Bensinrøret var forlenget, men ble dessverre solgt før jeg fikk plastret rundt sikkelig..
John H Skrevet August 5, 2008 Forfatter Skrevet August 5, 2008 Ja, akkurat.. Noen flere bilder, hadde tatt bilder av den innvendig også etter at vi fjernet teppe. Har begynt å slipe den ned i gulvet, På førersida er det også grunnet tjukkt med rustgrunning. Men dette bildet fant eg faen ikke igjen på tlf??? Beklager dårlige bilder, det kommer bedre Noen aav bilen vasket og av felgene bak..
S.Hafsmo Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 hehe, ikke no kødd den kanten på bakhjula. kan jo bruke bilen som tørketrommel. jeg stemmer for turbo maskin i den der. blir ei skikkelig grombørse!
verticalescape Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 jeg stemmer for turbo maskin i den der. blir ei skikkelig grombørse! x1!
Astri Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 Se der du, vekker gamle minner Hadde en slik jeg pussa opp og lakka rød med 2.7l Turbo Det var forsåvidt en bekjent av meg i Haugesund som hadde den du har handla der.. Syntes eg kjente bilen igjen ja. Men ante aldri kim så eigde den? Kim va det? Synes det e stiligt med de rillene eg. Nostalgia e rått!
Der Barockengel Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 He-he, artig - temmelig sjelden å se den Testarossa-looken nå for tiden.
Jealous_much Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Syntes eg kjente bilen igjen ja. Men ante aldri kim så eigde den? Kim va det?Synes det e stiligt med de rillene eg. Nostalgia e rått! Arnell Fra bleikmyr så hadde den ei stund.
Jealous_much Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Hvordan er det med eu kontroll på denne kjerra? Husker forrige eiger hadde problemer.. Den jeg hadde var godkjent med bredding i vognkort, husker han sleit litt med etterkontroll hos BT og noe greier.?.
John H Skrevet August 6, 2008 Forfatter Skrevet August 6, 2008 Ja, er tøft med litt nostalgi Hehe Har faktisk en sprell ny turbo Holset hx45 liggende, så det frister litt Men hva må faktisk til? Ang eu så er breddinga blitt godkjent hos BT i haugesund så det er skrevet inn i vognkortet Ellers er det å bytte de tinga som er listet opp på side 1. Skal rustsveise de 2 hulla som vi fant også, Nå er det rengjort på begge sider og Grunnet det det skal grunnes, satser på eg får noen nye bilder inn ikveld
RoaldJ Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 her må man følge med =) skal bli kult å se den på veien igjen.
leif harald Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Begynner og bli ganske mange e30 prosjekter og ikke minst ferdige fine e30er runtom på haugalanet osv, så gleder meg til bimmers treffa i haugesund frmmover stå på, hvilken felger er det snakk om å ha på?
John H Skrevet August 6, 2008 Forfatter Skrevet August 6, 2008 Ja, kommer til å bli bra når den er ferdig Det blir nok de felgene som er på, de er spesiallaget til kitet, og så unike at de må bare brukes mener eg..Skal jo pusses opp og poleres så de blir helråe de Ingen bilder ikveld men imorgen så kommer det noen
Yngvejos Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Begynner og bli ganske mange e30 prosjekter og ikke minst ferdige fine e30er runtom på haugalanet osv, så gleder meg til bimmers treffa i haugesund frmmover stå på, hvilken felger er det snakk om å ha på? Det er vel ingenting som heter ferdig E30? Skal bli interessant å følge med på denne bilen. Jeg greier ikke å bli helt enig med meg selv i om jeg liker kitet eller ikke. Bredding og hjul er jo så overkill at det nesten er gøy.
///FredriK.S Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Rompa på bilen ser ganske liten ut, ser ut som en Go-kart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå