Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver litt testing med forumet i dag, så det har vært litt opp og ned, og kan være det utover kvelden også, men forhåpentligvis blir det lite.

Wabby her inne har vært en klump og stilt opp med server til å kjøre SQL-databasen fra, så vi forsøker nå å kjøre SQL-oppslagene fra en server et annet sted. Forhåpentligvis blir dette kjappere enn det har vært de siste månedene.

Jeg hører gjerne fra dere i denne tråden om hvordan dere opplever det utover kvelden når det normalt har vært trått å surfe her inne. Det kan hende det ikke er noen suksess siden alle dataene blir hentet via nett, men det er verdt et forsøk - og jeg håper det lykkes!

Nå er det tre servere på tre forskjellige linjer (1x100Mbit, 2x10Mbit) som kjører siten her på fulltid. Hvem hadde trodd det den gang siten ble startet som et alternativ til BMWCCN på en gammal PC for litt over 5 år siden? :shock:

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Trodde jeg var i "Back to the future" tidligere i dag.. Plutselig var de siste innlegg/trådene fra 20. juni.! :shock: Men får håpe oppdateringen dere har gjort i dag vil hjelpe iallefall litt på hastigheten her inne... :D

Skrevet
Trodde jeg var i "Back to the future" tidligere i dag.. Plutselig var de siste innlegg/trådene fra 20. juni.! :shock: Men får håpe oppdateringen dere har gjort i dag vil hjelpe iallefall litt på hastigheten her inne... :D

Det var en kopi jeg hadde på serveren for å teste med, så slo vi over for å se i 5 - 10 min. Du var nok inne akuratt da. Heheh

Skrevet

Ja... et kort øyeblikk opplevde jeg også litt "back to the future" her inne med eldre tråder, men det er fint igjen nå. Utviklingen bmwguiden og nå bimmers har vært igjennom er rimelig imponerende. Aktiviteten i september 2003 (da jeg fikk en profil her inne) var jo som midt på natten en dårlig dag nå... 8)

Skrevet

He he, ja jeg har vært veldig plaget med at det går tregt, pluss at jeg av og til ikke får kontakt med database står det.. men det har blitt bedre i dag ja.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...