Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg har 50 øre pr liter på statoil gullkort + 28 øre på coop = 78 øre rabatt pr liter :)

Huh? Mener du at man kan plusse sammen rabatten fra Coop og Statoil? Hvordan fungerer det? Må Coop-kortet også brukes?

Trodde ikke 50 øre på Statoil-kortet var mulig. Jeg har 36 øre via NITO.

Men uansett så tror jeg at jeg kommer til å skaffe sånt Kash-kort nå. De gir 5% på alle stasjoner. I disse tider er det nærmere 70 øre/literen.

Edit: Ser det er kommet en egen tråd om drivstoffrabatt: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=87631

• Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har brukt mye Elcon til å finansiere biler, men nå som økonomien har litt bedre er jo det best å unngå det. Prøver også å gjøre gode bilkjøp som kan føre til litt kroner i kassen. Noe som er litt vanskligere nå til dags..

Ellers jobber jeg fulltid som NK i Telebutikken, og har i tillegg www.st-import.no som jeg driver helt alene. Slitsomt er det, men bygger et grunnlag for fremtiden min. I tillegg er det ting jeg liker å holde på med, så hvorfor ikke..

Artig å kjøre M5 iallefall:)

Skrevet

Tidligere når jeg hadde eget verksted jobbet jeg sikkert 16-18 HVER dag, pusset opp "vrak" og solgte osv.

Nå må jeg kjøpe rimelige biler og ta av husholdningsbudsjettet.

Da tar det lang tid å få bilene ferdig...

Grunnet jeg sikkert er Norges dårligst betalte bilmekaniker (11000 pr mnd)...

:lol:

Skrevet

Eg kjøper inn litt etter litt med stort mellomrom mellom hver gang... Har ganske lita inntekt, siden eg e uten jobb og arbeidsledighetstrygd (foreløbig) Og eg har ting som er viktigere å prioritere enn bilen og det e dattera mi. :D Derfor tar prosjektet mitt litt tid...

Skrevet
men så har du vel noen å leve på også? og hus å betale? ;-)

Jo er mye hjelp i Geir, men vil helst ikkje mase på ham mer enn nødvendig ang bilen min. Huset hadde han kjøpt før vi ble i lag, og det står i hans navn. Og siden eg kun har kontantstøtte i inntekt så e det desverre ikkje så mye eg kan bidra med enda. Men det snur seg så fort eg får jobb, når jentungen begynner i barnehage i sept. Har dårlig samvittighet nok pga min lave inntekt... :(

Skrevet

har aldri hatt lån eller kommer ikke til å ta det til ant en hus...

bilen min (e30 325) kjøpte jeg etter mye hard jobbing!!!

er lærling, men får sykepenger på grunn av at jeg ikke klarer å jobbe mye siden jeg hadde en blodsykdom for noen mnd siden...

men har gjort mest mulig selv når det gjelder vedlikehold og mangellapp etter eu-kontrol....

handler mest mulig deler fra steder der det er billig men god kvalitet (koed)...

Skrevet

sparing, kontakter.. kjenner du noen som kan å lakkere så sparer du fort noen lapper, men kan jo ikke kjøpe mfanger en gang i månden akkurat da..

Skrevet
Jeg har 50 øre pr liter på statoil gullkort + 28 øre på coop = 78 øre rabatt pr liter :)

Huh? Mener du at man kan plusse sammen rabatten fra Coop og Statoil? Hvordan fungerer det? Må Coop-kortet også brukes?

Trodde ikke 50 øre på Statoil-kortet var mulig. Jeg har 36 øre via NITO.

Men uansett så tror jeg at jeg kommer til å skaffe sånt Kash-kort nå. De gir 5% på alle stasjoner. I disse tider er det nærmere 70 øre/literen.

Edit: Ser det er kommet en egen tråd om drivstoffrabatt: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=87631

Skal være sagt at jeg jobber for Statoilhydro, så fikk det gjennom jobb. Må dra coop kortet utenom ja..

Skrevet
bare tenk på at penger ikke er alt :-D

Bare folk med penger som sier sånt ;D

Edit: Æsj, min første doublepost (tror jeg), og det er ikke forumets sin feil engang :D

Skrevet

Jeg for min del jobber en del i uka og fri i helger, har to jobber, så har vell grei lønn, så klarer å bruke mesteparten av lønna på bilen, er det ikke bensin så blir det ihvertfall noe nytt nesten hver mnd :) lån prøver jeg å styre unna, måtte krype til banken når min forige bil tok kvelden, fikk reprasjoner på over 100 000 på 6 mndr, måtte overhale girkassa, bytte alt i clutchhuset, motoren og litt av drivverket (hadde bilen i 6 mndr også). så da fant jeg ut at BMW er bilen for meg ;).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...