Gunnar Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Jeg har 50 øre pr liter på statoil gullkort + 28 øre på coop = 78 øre rabatt pr liter Huh? Mener du at man kan plusse sammen rabatten fra Coop og Statoil? Hvordan fungerer det? Må Coop-kortet også brukes? Trodde ikke 50 øre på Statoil-kortet var mulig. Jeg har 36 øre via NITO. Men uansett så tror jeg at jeg kommer til å skaffe sånt Kash-kort nå. De gir 5% på alle stasjoner. I disse tider er det nærmere 70 øre/literen. Edit: Ser det er kommet en egen tråd om drivstoffrabatt: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=87631 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Har brukt mye Elcon til å finansiere biler, men nå som økonomien har litt bedre er jo det best å unngå det. Prøver også å gjøre gode bilkjøp som kan føre til litt kroner i kassen. Noe som er litt vanskligere nå til dags.. Ellers jobber jeg fulltid som NK i Telebutikken, og har i tillegg www.st-import.no som jeg driver helt alene. Slitsomt er det, men bygger et grunnlag for fremtiden min. I tillegg er det ting jeg liker å holde på med, så hvorfor ikke.. Artig å kjøre M5 iallefall:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Tidligere når jeg hadde eget verksted jobbet jeg sikkert 16-18 HVER dag, pusset opp "vrak" og solgte osv. Nå må jeg kjøpe rimelige biler og ta av husholdningsbudsjettet. Da tar det lang tid å få bilene ferdig... Grunnet jeg sikkert er Norges dårligst betalte bilmekaniker (11000 pr mnd)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Eg kjøper inn litt etter litt med stort mellomrom mellom hver gang... Har ganske lita inntekt, siden eg e uten jobb og arbeidsledighetstrygd (foreløbig) Og eg har ting som er viktigere å prioritere enn bilen og det e dattera mi. Derfor tar prosjektet mitt litt tid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 men så har du vel noen å leve på også? og hus å betale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 men så har du vel noen å leve på også? og hus å betale? Jo er mye hjelp i Geir, men vil helst ikkje mase på ham mer enn nødvendig ang bilen min. Huset hadde han kjøpt før vi ble i lag, og det står i hans navn. Og siden eg kun har kontantstøtte i inntekt så e det desverre ikkje så mye eg kan bidra med enda. Men det snur seg så fort eg får jobb, når jentungen begynner i barnehage i sept. Har dårlig samvittighet nok pga min lave inntekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 bare tenk på at penger ikke er alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 bare tenk på at penger ikke er alt Nei eg vet. dattera mi e alt! Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Penger kommer å går.. Livet er for kort til å være gjerrig Men enn viss grad av fornuft er jo ikke å forakte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 har aldri hatt lån eller kommer ikke til å ta det til ant en hus... bilen min (e30 325) kjøpte jeg etter mye hard jobbing!!! er lærling, men får sykepenger på grunn av at jeg ikke klarer å jobbe mye siden jeg hadde en blodsykdom for noen mnd siden... men har gjort mest mulig selv når det gjelder vedlikehold og mangellapp etter eu-kontrol.... handler mest mulig deler fra steder der det er billig men god kvalitet (koed)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crizi Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 sparing, kontakter.. kjenner du noen som kan å lakkere så sparer du fort noen lapper, men kan jo ikke kjøpe mfanger en gang i månden akkurat da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Jeg har 50 øre pr liter på statoil gullkort + 28 øre på coop = 78 øre rabatt pr liter Huh? Mener du at man kan plusse sammen rabatten fra Coop og Statoil? Hvordan fungerer det? Må Coop-kortet også brukes? Trodde ikke 50 øre på Statoil-kortet var mulig. Jeg har 36 øre via NITO. Men uansett så tror jeg at jeg kommer til å skaffe sånt Kash-kort nå. De gir 5% på alle stasjoner. I disse tider er det nærmere 70 øre/literen. Edit: Ser det er kommet en egen tråd om drivstoffrabatt: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=87631 Skal være sagt at jeg jobber for Statoilhydro, så fikk det gjennom jobb. Må dra coop kortet utenom ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 bare tenk på at penger ikke er alt Bare folk med penger som sier sånt ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 bare tenk på at penger ikke er alt Bare folk med penger som sier sånt ;D Edit: Æsj, min første doublepost (tror jeg), og det er ikke forumets sin feil engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Jeg for min del jobber en del i uka og fri i helger, har to jobber, så har vell grei lønn, så klarer å bruke mesteparten av lønna på bilen, er det ikke bensin så blir det ihvertfall noe nytt nesten hver mnd lån prøver jeg å styre unna, måtte krype til banken når min forige bil tok kvelden, fikk reprasjoner på over 100 000 på 6 mndr, måtte overhale girkassa, bytte alt i clutchhuset, motoren og litt av drivverket (hadde bilen i 6 mndr også). så da fant jeg ut at BMW er bilen for meg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå