[space] Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Når det kommer til bil, har jeg egentlig gått og siklet på en eisenmannpotte nesten siden jeg kjøpte bilen, men får meg ikke til å legge 5000+ på bordet bare for å få litt grommere lyd. Skulle gjerne også hatt et sett justerbare dempere, men klarer meg med senkefjørene jeg har. Går stadig og sikler etter ny bil, og regner med at i så tilfelle må jeg ha 100-150k i lån. Nå er bilen gjeldfri, og det er faktisk utrolig deilig! Jeg har egentlig sagt at "Nå er bilen ferdig" og dermed er det kun løpende utgifter jeg har på den kanten. Det koster å bo alene i Oslo, men kontoen øker gjerne litt hver måned. Liker å ha et buffer på konto, sånn i nødfall. Ellers kan jeg si at jeg har 0 betenkeligheter med å handle på mastercard. Har grei oversikt over økonomien min og har jo alltid pengene jeg bruker på mastercard stående klare. Bruker kun kortet som en sikkerhet ved netthandel osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 20 bor med dama. har ingen lån. lever egentlig topp, kjøper deg jeg vil ha når jeg vil ha det nesten. penger til bil skaffer jeg ved å selge stash som jeg importere eller kjøper billig på eks bimmers. og selger videre . tipper jeg har en 10 tusen i delesalg.men sliter litt i det siste. byttet jobb å godt uten lønn siden august kunn ikke sagt det neo annerledes.. HELT likt som min hverdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå