skillbill Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Gratulerer! Veldig flott bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Synes m6 felgene er brukt opp Synes Kantfelger av rette sorten hadde gjort seg bedre;) Tips: MYE finere synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 har til gode og se en E60/E61 med 20" M6.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 syns også "Y-eika-felger" eller "wanabe-bbs" som det første bildet også er godt brukt på bmw`er for tida... men de 5-eika var kule de da. kanskje bedre uten den sorte kanten på eikene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 Ja det er vel kanskje litt sånn at M6 på E60 er brukt opp, på lik linje med bbs challenge? på E46... Men er allikevel det eneste alternativet utenom de felgene jeg har på bilen nå Og som Ellingsen nevner har heller ikke jeg sett en E60/1 med 20" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 her er en E61 med 20" (edit. så ikke at det var 20" m6-felger det var snakk om) side 5... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=73130&highlight= såg foresten denne live på jobben igår... jævlig nice!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 Her er hvertfall et skikkelig bilde med 20" M6! Måtte desverre gå ned fra 285 til 275 bak grunnet subbing:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 20" M6 satt virkelig som skudd, skillbill. Kanontøft. Men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor det skal være noe problem med subbingen. Det er ikke det at du egentlig har valgt "feil" dimmensjon da? 30 profil istede for 25 profil som det skal være på disse bilene bak..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 Takk for det Saltkjelen! Nei jeg begriper virkelig ikke det jeg heller:( Dekkforhandlerne jeg snakket med anbefalte også 25-profil, men de kunne ikke skaffe på kort varsel! Skal på jobb-oppdrag i arendal i helgen så trengte en RASK løsning, kan jo ikke akkurat rulle på vinterdekka ned dit heller, hehe:P Men men, har fått en meget god "stående" pris på 285/25, så blir nok det til våren hvis jeg bare finner ut av det med subbinga. Hvis jeg får ordnet med justerbartsenk og det går i orden med nevnte dim, så handler vi når våren09 kommer:D Det kan jo hende at det er ET på felgene mine som kludrer til, og da får jeg heller se meg om etter noen kant-felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Hvor ble det av bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 Hvor ble det av bildet? Ligger rett over her vel? Jeg ser det hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Helt enig med deg, M6 hjula er skikkelig oppbrukt, og egentlig ikke en veldig pen felg. 5-serie skal ha kant! Og et så rett senter som mulig. Evt. store hartgehjul. Det er pent på e60. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 Helt enig med deg, M6 hjula er skikkelig oppbrukt, og egentlig ikke en veldig pen felg. 5-serie skal ha kant! Og et så rett senter som mulig. Evt. store hartgehjul. Det er pent på e60. Fint at vi alle ikke deler samme smak! Ja, er mye M6 ute og går, men det må da være av en grunn! Jeg syns denne felgen er utrolig fin til e60 linjene, men ja, er også enig i at hartge kantfelger hadde gjort seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå