Gå til innhold

Endelig nybil igjen! 2005 E60 525d NYE BILDER S.2

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...

20" M6 satt virkelig som skudd, skillbill. Kanontøft. Men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor det skal være noe problem med subbingen. Det er ikke det at du egentlig har valgt "feil" dimmensjon da? 30 profil istede for 25 profil som det skal være på disse bilene bak..? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Saltkjelen!

Nei jeg begriper virkelig ikke det jeg heller:(

Dekkforhandlerne jeg snakket med anbefalte også 25-profil, men de kunne ikke skaffe på kort varsel!

Skal på jobb-oppdrag i arendal i helgen så trengte en RASK løsning, kan jo ikke akkurat rulle på vinterdekka ned dit heller, hehe:P

Men men, har fått en meget god "stående" pris på 285/25, så blir nok det til våren hvis jeg bare finner ut av det med subbinga.

Hvis jeg får ordnet med justerbartsenk og det går i orden med nevnte dim, så handler vi når våren09 kommer:D

Det kan jo hende at det er ET på felgene mine som kludrer til, og da får jeg heller se meg om etter noen kant-felger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg, M6 hjula er skikkelig oppbrukt, og egentlig ikke en veldig pen felg. 5-serie skal ha kant! Og et så rett senter som mulig.

Evt. store hartgehjul. Det er pent på e60.

Fint at vi alle ikke deler samme smak! :wink:

Ja, er mye M6 ute og går, men det må da være av en grunn! 8) Jeg syns denne felgen er utrolig fin til e60 linjene, men ja, er også enig i at hartge kantfelger hadde gjort seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...