caaatooo Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Åj, du hadde nettopp kjøpt bilen?! Gratulerer så masse! Du har nok fått mye bil for pengene i denne - ser meget, meget pen ut Vil tippe at subbingen din er et todelt problem; for høy profil på bakdekkene (30-profil istedenfor 25-profil), samt at innpresset på bakfelgene kanskje ikke er helt optimalt? Uansett så er 275 breie dekk nok i massevis, og jeg ville ikke tatt meg bryet med å kjøpe nye felger bare for å putte på bilen 1 cm breiere dekk. Ta heller å kost på den et justerbart senkesett, da blir det virkelig forskjell på sakene Du kan jo se litt på min bil hvordan utseendet på E60 med M-pakke forandrer seg før VS etter senking Før senking: Etter senking: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 ^^ Der er en mann som kan sine saker.. Mad respekt for den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 Det der var jo griselekkert cato! Tror nok det blir justerbart etterhvert ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Nå, har det skjedd noe videre med bilen Skillbill og har du fått handlet deg senkesett? Post gjerne flere bilder av bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 Har helt glemt denne tråden i det siste! Beklager! Regner med å kjøpe FK Highsport Justerbart av AutoBB-Bjørn til våren! Skal se om ikke jeg får rotet frem noen bilder jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå