Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he, hadde meg en samtale med Svein Olav Langåker VG NETT :)

Måtte bare ringe, spurte han bare om det ikke var mer interesant å skrive noe annet en å FOKUSERE på BMW hele tiden, å at dette var utrolig negativ reklame.

Ba han fokusere mer på at det var ALKOHOL Å ALKOHOL i bildet i stedefor å bruke BMW med store bokstaver.

Noe han sa seg enig i.

Måtte spørre om det sto noe om merke på bildesperadoen i Ålesund i 06.08.08? NEI

Men han skulle ta det til etterretning!

Noe jeg håper ikke bare han gjør, men hele Redaksjonen. VG NETT :):)

Se linken til den ville ferden i Ålesund.

Her står det BILEN BILEN BILEN... SYKT!

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... tid=198634

Skrevet

Det er nok en tilfeldighet at det var en BMW som ble brukt av desperadoen, men det føyer seg allikevel inn i et slags mønster at BMW´er gang på gang blir benyttet av mindre opplyste/friske mennesker i trafikken og i samfunnet forøvrig. BMW har absolut et imageproblem som ganske sikkert skaper stor bekymring i konsernet. I Danmark er det nå så ille at bruktbilselgere ikke uten videre tar inn selv nyere og godt vedlikeholdte BMW´er. Det kan stå Audi´er og MB´er i salgshallene, men ingen BMW´er.... kundene ønsker rett og slett ikke å kjøpe en BMW av frykt for å bli assosiert med uansvarlig ungdom og kriminelle. Bilselgerne sier rett ut at brukte BMW´er tiltrekker seg oppmerksomhet de ikke ønsker fra f.eks gjenger med innvandrere som skremmer bort kunder som ellers vurderer å kjøpe f.eks en ny E61. Selv nyere modeller som E39 og E46 står utendørs i BMW´s egne salgslokaliteter av samme årsak... :roll:

Skrevet

syke mennesker.

men det begynner å irritere meg grusomt at det alltid nevnes bmw om det var en bmw involvert, menom det er nissan er det ikke vits å nevne. er det virkelig relevant hva slags bilmerke det er når ikke bilen etterlyses?

Skrevet
He he, hadde meg en samtale med Svein Olav Langåker VG NETT :)

Måtte bare ringe, spurte han bare om det ikke var mer interesant å skrive noe annet en å FOKUSERE på BMW hele tiden, å at dette var utrolig negativ reklame.

Ba han fokusere mer på at det var ALKOHOL Å ALKOHOL i bildet i stedefor å bruke BMW med store bokstaver.

Noe han sa seg enig i.

Måtte spørre om det sto noe om merke på bildesperadoen i Ålesund i 06.08.08? NEI

Men han skulle ta det til etterretning!

Noe jeg håper ikke bare han gjør, men hele Redaksjonen. VG NETT :):)

Se linken til den ville ferden i Ålesund.

Her står det BILEN BILEN BILEN... SYKT!

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... tid=198634

Hehe, tøft gjort av deg.!! :D

Skrevet

På mange måter forstår jeg BMW-en, bli forbikjørt og kanskje presset av vegen av en AVENSIS STASJONSVOGN. Tror nok det hadde tiltet for meg også. Makan til frekkhet.

Skrevet

el'satanical: hehe

Ifølge Jeremy Clarkson så sprengte jo nye m3'en cockometeret til Top Gear :)

At det bare var "cocks" som kjørte bmw.

I en senere sending ble de jo enige om at disse folka nå hadde bytter over til audi. Kanskje vi ser flere audisaker fremover :)

Skrevet
":3t6uyjot]el'satanical: hehe

Ifølge Jeremy Clarkson så sprengte jo nye m3'en cockometeret til Top Gear :)

At det bare var "cocks" som kjørte bmw.

I en senere sending ble de jo enige om at disse folka nå hadde bytter over til audi. Kanskje vi ser flere audisaker fremover :)

Var det ikke en beryktet gjeng i Oslo-området som utelukkende brukte AUDI i sine raid for noen år tilbake?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...