Gå til innhold

Bildesperado i BMW - Enda mer god reklame...

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

He he, hadde meg en samtale med Svein Olav Langåker VG NETT :)

Måtte bare ringe, spurte han bare om det ikke var mer interesant å skrive noe annet en å FOKUSERE på BMW hele tiden, å at dette var utrolig negativ reklame.

Ba han fokusere mer på at det var ALKOHOL Å ALKOHOL i bildet i stedefor å bruke BMW med store bokstaver.

Noe han sa seg enig i.

Måtte spørre om det sto noe om merke på bildesperadoen i Ålesund i 06.08.08? NEI

Men han skulle ta det til etterretning!

Noe jeg håper ikke bare han gjør, men hele Redaksjonen. VG NETT :):)

Se linken til den ville ferden i Ålesund.

Her står det BILEN BILEN BILEN... SYKT!

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... tid=198634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok en tilfeldighet at det var en BMW som ble brukt av desperadoen, men det føyer seg allikevel inn i et slags mønster at BMW´er gang på gang blir benyttet av mindre opplyste/friske mennesker i trafikken og i samfunnet forøvrig. BMW har absolut et imageproblem som ganske sikkert skaper stor bekymring i konsernet. I Danmark er det nå så ille at bruktbilselgere ikke uten videre tar inn selv nyere og godt vedlikeholdte BMW´er. Det kan stå Audi´er og MB´er i salgshallene, men ingen BMW´er.... kundene ønsker rett og slett ikke å kjøpe en BMW av frykt for å bli assosiert med uansvarlig ungdom og kriminelle. Bilselgerne sier rett ut at brukte BMW´er tiltrekker seg oppmerksomhet de ikke ønsker fra f.eks gjenger med innvandrere som skremmer bort kunder som ellers vurderer å kjøpe f.eks en ny E61. Selv nyere modeller som E39 og E46 står utendørs i BMW´s egne salgslokaliteter av samme årsak... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syke mennesker.

men det begynner å irritere meg grusomt at det alltid nevnes bmw om det var en bmw involvert, menom det er nissan er det ikke vits å nevne. er det virkelig relevant hva slags bilmerke det er når ikke bilen etterlyses?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, hadde meg en samtale med Svein Olav Langåker VG NETT :)

Måtte bare ringe, spurte han bare om det ikke var mer interesant å skrive noe annet en å FOKUSERE på BMW hele tiden, å at dette var utrolig negativ reklame.

Ba han fokusere mer på at det var ALKOHOL Å ALKOHOL i bildet i stedefor å bruke BMW med store bokstaver.

Noe han sa seg enig i.

Måtte spørre om det sto noe om merke på bildesperadoen i Ålesund i 06.08.08? NEI

Men han skulle ta det til etterretning!

Noe jeg håper ikke bare han gjør, men hele Redaksjonen. VG NETT :):)

Se linken til den ville ferden i Ålesund.

Her står det BILEN BILEN BILEN... SYKT!

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... tid=198634

Hehe, tøft gjort av deg.!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

el'satanical: hehe

Ifølge Jeremy Clarkson så sprengte jo nye m3'en cockometeret til Top Gear :)

At det bare var "cocks" som kjørte bmw.

I en senere sending ble de jo enige om at disse folka nå hadde bytter over til audi. Kanskje vi ser flere audisaker fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":3t6uyjot]el'satanical: hehe

Ifølge Jeremy Clarkson så sprengte jo nye m3'en cockometeret til Top Gear :)

At det bare var "cocks" som kjørte bmw.

I en senere sending ble de jo enige om at disse folka nå hadde bytter over til audi. Kanskje vi ser flere audisaker fremover :)

Var det ikke en beryktet gjeng i Oslo-området som utelukkende brukte AUDI i sine raid for noen år tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...