Gunnar Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... tid=198775 Den dårlige PRen tar visst dessverre aldri slutt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 De klarte faktisk få med BMW hele fem ganger i den korte teksten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 "Etter dette stakk BMW-en." - Hva er det for en håpløs formulering? Denne saken tok jo rett og slett kaka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kitta Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Tåpelig skrevet. samme hva slags bil det var. Sjåføren som er problemet i denne skaen hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 He he, hadde meg en samtale med Svein Olav Langåker VG NETT Måtte bare ringe, spurte han bare om det ikke var mer interesant å skrive noe annet en å FOKUSERE på BMW hele tiden, å at dette var utrolig negativ reklame. Ba han fokusere mer på at det var ALKOHOL Å ALKOHOL i bildet i stedefor å bruke BMW med store bokstaver. Noe han sa seg enig i. Måtte spørre om det sto noe om merke på bildesperadoen i Ålesund i 06.08.08? NEI Men han skulle ta det til etterretning! Noe jeg håper ikke bare han gjør, men hele Redaksjonen. VG NETT :) Se linken til den ville ferden i Ålesund. Her står det BILEN BILEN BILEN... SYKT! http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... tid=198634 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Det er nok en tilfeldighet at det var en BMW som ble brukt av desperadoen, men det føyer seg allikevel inn i et slags mønster at BMW´er gang på gang blir benyttet av mindre opplyste/friske mennesker i trafikken og i samfunnet forøvrig. BMW har absolut et imageproblem som ganske sikkert skaper stor bekymring i konsernet. I Danmark er det nå så ille at bruktbilselgere ikke uten videre tar inn selv nyere og godt vedlikeholdte BMW´er. Det kan stå Audi´er og MB´er i salgshallene, men ingen BMW´er.... kundene ønsker rett og slett ikke å kjøpe en BMW av frykt for å bli assosiert med uansvarlig ungdom og kriminelle. Bilselgerne sier rett ut at brukte BMW´er tiltrekker seg oppmerksomhet de ikke ønsker fra f.eks gjenger med innvandrere som skremmer bort kunder som ellers vurderer å kjøpe f.eks en ny E61. Selv nyere modeller som E39 og E46 står utendørs i BMW´s egne salgslokaliteter av samme årsak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 syke mennesker. men det begynner å irritere meg grusomt at det alltid nevnes bmw om det var en bmw involvert, menom det er nissan er det ikke vits å nevne. er det virkelig relevant hva slags bilmerke det er når ikke bilen etterlyses? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 He he, hadde meg en samtale med Svein Olav Langåker VG NETT Måtte bare ringe, spurte han bare om det ikke var mer interesant å skrive noe annet en å FOKUSERE på BMW hele tiden, å at dette var utrolig negativ reklame. Ba han fokusere mer på at det var ALKOHOL Å ALKOHOL i bildet i stedefor å bruke BMW med store bokstaver. Noe han sa seg enig i. Måtte spørre om det sto noe om merke på bildesperadoen i Ålesund i 06.08.08? NEI Men han skulle ta det til etterretning! Noe jeg håper ikke bare han gjør, men hele Redaksjonen. VG NETT :) Se linken til den ville ferden i Ålesund. Her står det BILEN BILEN BILEN... SYKT! http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... tid=198634 Hehe, tøft gjort av deg.!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Kult gjort tmice Men det at Bmw er skrevet med store bokstaver å er ofte nevt i ulykker tror jeg vi bare må leve med desverre.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 hehe, de liker vell BMW siden de ikke kaller det for en bil. BMW er over det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Sendte nettopp en e-post til Svein Olav Langåker med et par ledende spørsmål og noen kommentarer. Oppfordrer alle til å gjøre det samme! Makan..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 På mange måter forstår jeg BMW-en, bli forbikjørt og kanskje presset av vegen av en AVENSIS STASJONSVOGN. Tror nok det hadde tiltet for meg også. Makan til frekkhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 el'satanical: hehe Ifølge Jeremy Clarkson så sprengte jo nye m3'en cockometeret til Top Gear At det bare var "cocks" som kjørte bmw. I en senere sending ble de jo enige om at disse folka nå hadde bytter over til audi. Kanskje vi ser flere audisaker fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 ":3t6uyjot]el'satanical: heheIfølge Jeremy Clarkson så sprengte jo nye m3'en cockometeret til Top Gear At det bare var "cocks" som kjørte bmw. I en senere sending ble de jo enige om at disse folka nå hadde bytter over til audi. Kanskje vi ser flere audisaker fremover Var det ikke en beryktet gjeng i Oslo-området som utelukkende brukte AUDI i sine raid for noen år tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Audi er vel fortsatt den prefererte ransbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå