///Stokk1 Skrevet August 10, 2008 Skrevet August 10, 2008 He he, hadde meg en samtale med Svein Olav Langåker VG NETT Måtte bare ringe, spurte han bare om det ikke var mer interesant å skrive noe annet en å FOKUSERE på BMW hele tiden, å at dette var utrolig negativ reklame. Ba han fokusere mer på at det var ALKOHOL Å ALKOHOL i bildet i stedefor å bruke BMW med store bokstaver. Noe han sa seg enig i. Måtte spørre om det sto noe om merke på bildesperadoen i Ålesund i 06.08.08? NEI Men han skulle ta det til etterretning! Noe jeg håper ikke bare han gjør, men hele Redaksjonen. VG NETT :) Se linken til den ville ferden i Ålesund. Her står det BILEN BILEN BILEN... SYKT! http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... tid=198634 Hehe, tenkte akkurat på det samme da jeg leste igjennom artikelen.. Makan at det går ann å fokusere så negativt mot Bmw hver gang, det skjer no.
Fredrik Skrevet August 10, 2008 Skrevet August 10, 2008 Hehe, tenkte akkurat på det samme da jeg leste igjennom artikelen.. Makan at det går ann å fokusere så negativt mot Bmw hver gang, det skjer no. Istedenfor å bli fornærmet over at det i media til stadighet fokuseres på at det er BMW´er innblandet i div. alvorlige ulykker/situasjoner bør du heller filosofere litt over hvorfor media gjør dette. Ja... de ønsker å selge flere aviser/blader og nyheter, men hvis publikum ikke kjenner igjen påstandene som fremsettes gir det hele liten mening. Ergo mener jeg at det absolut er noe i saken (... og det er det jo)... ingen røyk uten ild.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå