Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
He he, hadde meg en samtale med Svein Olav Langåker VG NETT :)

Måtte bare ringe, spurte han bare om det ikke var mer interesant å skrive noe annet en å FOKUSERE på BMW hele tiden, å at dette var utrolig negativ reklame.

Ba han fokusere mer på at det var ALKOHOL Å ALKOHOL i bildet i stedefor å bruke BMW med store bokstaver.

Noe han sa seg enig i.

Måtte spørre om det sto noe om merke på bildesperadoen i Ålesund i 06.08.08? NEI

Men han skulle ta det til etterretning!

Noe jeg håper ikke bare han gjør, men hele Redaksjonen. VG NETT :):)

Se linken til den ville ferden i Ålesund.

Her står det BILEN BILEN BILEN... SYKT!

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... tid=198634

Hehe, tenkte akkurat på det samme da jeg leste igjennom artikelen.. Makan at det går ann å fokusere så negativt mot Bmw hver gang, det skjer no.

Skrevet

Hehe, tenkte akkurat på det samme da jeg leste igjennom artikelen.. Makan at det går ann å fokusere så negativt mot Bmw hver gang, det skjer no.

Istedenfor å bli fornærmet over at det i media til stadighet fokuseres på at det er BMW´er innblandet i div. alvorlige ulykker/situasjoner bør du heller filosofere litt over hvorfor media gjør dette. Ja... de ønsker å selge flere aviser/blader og nyheter, men hvis publikum ikke kjenner igjen påstandene som fremsettes gir det hele liten mening. Ergo mener jeg at det absolut er noe i saken (... og det er det jo)... ingen røyk uten ild.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...