Øyvind L. Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Du må hvertfall få deg spacere på de hjula.. Ser jo helt "mongo" ut med hjula så langt inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Det som er mongo ut er at folk er omtrent midt i banen på vei ut av en sving! Det for noe'a! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet September 17, 2010 Forfatter Share Skrevet September 17, 2010 Du må hvertfall få deg spacere på de hjula.. Ser jo helt "mongo" ut med hjula så langt inne. spacere er montert nå men gadd ikke styre med dette på treffet, bytte bolter osv..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet September 17, 2010 Forfatter Share Skrevet September 17, 2010 Det som er mongo ut er at folk er omtrent midt i banen på vei ut av en sving! Det for noe'a! ser jo at jeg er på søndags-tur! skjorte å greier, ser ikke akkurat ut som jeg stresser bak rattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønneber`n Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 SÅNN ERE NÅR`N ER FYLLESJUK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Du må hvertfall få deg spacere på de hjula.. Ser jo helt "mongo" ut med hjula så langt inne. spacere er montert nå men gadd ikke styre med dette på treffet, bytte bolter osv..... Det var bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Den E30'n din Helge... DEN EKKE FEIL! Faen så nydelig da!!! Så deg på Våler! Litt mykt oppsett eller ? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 synd jeg ikke fikk vært der.... hehe gleder meg til bvanerasing neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2010 tok et par bilder i dag, er vel straks vinterlagring som står for tur nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Fine bilder Helge . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Også på gress da! Fy fy hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Se det ja.. Det hjalp med noen spacere på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cube Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 kule bilder, og nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 lekker bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Slenger ut noen av bildene fra i dag jeg Helge . Bomma stygt på iso hastigheten, mulig slikt kan fikses i photo redigerings program./? Edit: kjørte på med litt mørkere effekt kalt Enhance i et photo program. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå