helgeb Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2010 senket utgave!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 For lav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Akkurat passe lav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Den hadde vært heftig med den høyden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 rått stuk der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 helge da. ere fotoshoppen eller haru vært på med boschen igjen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Skeptisk til den høyden der... Framhjula er jo borte ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 de som mener den er for lav skulle det vøri skuddpremie på, nå var den jo nesten tøff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Enig med superduperturbodiesel.. En slik fokusert sportsbil som M3 fortjener å være senket slik at traversen skraper nedi når bilen krenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Her har noen vært inne å trykka på dataen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2010 he he, blir nok aldri så lav nei, i vinter skal det monteres eibach-race fjærer fra ireland engineering, samt bilstein -motorsport dempere, fikk en grei pris hos pedersen racing, 4500kr-billigere enn koed! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Det var ganske så stor pris forsjell og oppgradering du vil merke godt Helge. Syntes du skulle senka taket også jeg, utrolig hva en vinkelsliper gjør en kveld, shangalabangala he he : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Ble ikke heeelt bra det speilet der men hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Ble ikke heeelt bra det speilet der men hehe Uff a` meg, må du komme med noe negativt bemerkninger til stadighet. Vet ikke hva jeg har gjort deg galt jeg men du får heller si det når vi møttes utenfor fora da vet du. Edit: jeg har ikke peiling på photshope eller ta bilder. De fleste oppfatter vel dette som bare morsomt går jeg ut ifra, ellers vil jeg si de har et seriøst problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Komentaren min var vel like seriøs som bildet av taksenka M3 Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå