Dr_S Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Tøff bil! Moro med kompressor kan jeg tenke meg! Men jeg ville ikke hatt badlook panser på E39, hvis dette var min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Hvorfor bumper du en bildetråd? Sikkert fordi han driver og skriver alt han gjør inn i det første innlegget, som jo ikke fører til noe nytt innlegg og automatisk bump av tråden, så da må han legge inn et innlegg bakerst for å få den opp. Merkelig måte å bruke forumet på. Sånn ellers, gratulerer med oppstart! Har du peiling på hvor mye kompressorkonverteringen din har kostet deg? Da er det ikke rart jeg ikke får med meg noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 Hvorfor bumper du en bildetråd? Sikkert fordi han driver og skriver alt han gjør inn i det første innlegget, som jo ikke fører til noe nytt innlegg og automatisk bump av tråden, så da må han legge inn et innlegg bakerst for å få den opp. Merkelig måte å bruke forumet på. Sånn ellers, gratulerer med oppstart! Har du peiling på hvor mye kompressorkonverteringen din har kostet deg? var bare fordi jeg skrev inn nytt i det første innlegget ja.. kom vel opp i 25000 tror jeg.har ikke regnet så mye på det. bedre å la være tror jeg.hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 Tøff bil! Moro med kompressor kan jeg tenke meg! Men jeg ville ikke hatt badlook panser på E39, hvis dette var min bil ser jo litt tam ut uten badlookpanser spør du meg. men dette er smak og behag da..montering av helt sort grill imorgen, så da skal jeg legge ut bilder..(skal ikke bumpe mer shø.hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Tøff bil og prosjekt med presse på 2 litern. Går vel sikkert en del bedre nå Men stussa litt på dette: får du godkjent kompressoren i bilen? vurderer kompressor selv og lurer på om det er mulig og godkjenne det??? vet ikke om du får det godkjent nei. tviler jeg på. mer blir du stoppet eller eu. så er det jo bare å ta av reima til den. hehe. da er den jo orginal. får så å sette den på igjen. verre med turbo dette Er ikke ment som kritikk men mer som et generelt spm. Er det så enkelt å bare ta av reima så sier ikke BT/SVV noen ting? Ville tro dem ser pressa der og klarer vel å legge sammen 2+2 dem å? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Er ikke ment som kritikk men mer som et generelt spm. Er det så enkelt å bare ta av reima så sier ikke BT/SVV noen ting? Ville tro dem ser pressa der og klarer vel å legge sammen 2+2 dem å? Det kan de helt sikkert, men kan de gjøre noe med det så lenge motoren har den effekten den skal ha, og er umodifisert? I en litt søkt verden, så kan han jo prøve å overbevise de om at den er kun for show f.eks. Han kan si at den er der for utstillinger? Selv om det er idiotisk - hva skal de gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 Tøff bil og prosjekt med presse på 2 litern. Går vel sikkert en del bedre nå Men stussa litt på dette: får du godkjent kompressoren i bilen? vurderer kompressor selv og lurer på om det er mulig og godkjenne det??? vet ikke om du får det godkjent nei. tviler jeg på. mer blir du stoppet eller eu. så er det jo bare å ta av reima til den. hehe. da er den jo orginal. får så å sette den på igjen. verre med turbo dette Er ikke ment som kritikk men mer som et generelt spm. Er det så enkelt å bare ta av reima så sier ikke BT/SVV noen ting? Ville tro dem ser pressa der og klarer vel å legge sammen 2+2 dem å? på eu kontroller går det jo sikkert igjennom.. men i teorien kan dem ikke si noe på biltilsynet heller.men det gjør dem vel uanz da.. vet jo hvordan de er. har aldri blitt stoppet i teknisk enda,så krysser fingrene.hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 noen som vet om d kan hjelpe med intercooler når man har kompressor som starter med ladetrykk på 3500omd? lader som sagt 0,5bar.kan det bli lang luftvei? blir inn og ut på samme side av cooler da eventuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 har du noen bremsepapirer på doningen? montert alt selv? beklager om noe av dette er nevnt tidligere i tråden, men gadd ikke å lete igjennom 5 sider Har veldig lyst på kompressoor på min lille søte b20 motor også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 har du noen bremsepapirer på doningen? montert alt selv? beklager om noe av dette er nevnt tidligere i tråden, men gadd ikke å lete igjennom 5 sider Har veldig lyst på kompressoor på min lille søte b20 motor også monterte selv ja. Har ikke bremset enda,mulig jeg tar meg en tur til bjørnstad bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Er ikke ment som kritikk men mer som et generelt spm. Er det så enkelt å bare ta av reima så sier ikke BT/SVV noen ting? Ville tro dem ser pressa der og klarer vel å legge sammen 2+2 dem å? Det kan de helt sikkert, men kan de gjøre noe med det så lenge motoren har den effekten den skal ha, og er umodifisert? I en litt søkt verden, så kan han jo prøve å overbevise de om at den er kun for show f.eks. Han kan si at den er der for utstillinger? Selv om det er idiotisk - hva skal de gjøre? Vet iallefall at de som får godkjent bilen med "gateoppsett" og "raceoppsett" ikke skal kunne klare å switche mellom de to fra inne i coupén. Da blir jo i prinsipp det med reima til kompressoren samme greia? Venter på bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2008 skal bestille shadowline lister på fangere nå.få vekk den chromen.(lakkerses) fremtidige planer er justerbart senkesett og valse litt hjulbuer:) Da er sort grill montert,og panser lakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosse1 Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Nydelig bil ! minner meg jo om pappa sitt utrykk da jeg kræsja bilen hans jo ! haha ! SKIKKELIG sinna ! fineste jeg ser på BMW, da de er hissige ! Flott gjennomført bil ! nydelig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Nydelig bil ! minner meg jo om pappa sitt utrykk da jeg kræsja bilen hans jo ! haha ! SKIKKELIG sinna ! fineste jeg ser på BMW, da de er hissige ! Flott gjennomført bil ! nydelig ! hehe... sinnatagg altso?hehe takker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 noen som vet om d kan hjelpe med intercooler når man har kompressor som starter med ladetrykk på 3500omd? lader som sagt 0,5bar.kan det bli lang luftvei? blir inn og ut på samme side av cooler da eventuelt Det hjelper med ic på kompressor også ja. Da kan du skifte reimhjul på kompressoren og lade mer. Men får du ikke ladetrykk for 3500? En kompressor har vel ladetrykk fra 0? Det hadde ihvertfall min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå