kim@etnorgeikrig.com Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Har masse fint denne selgeren, http://stores.ebay.com/vickybay82 Lurer på om de hjelper på salget Edit. ny link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 lange pupper hun hadde:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Dagens annonsør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 lange pupper hun hadde:P Haha, dagens... Hu e sikkert stolt og fornøyd med de selv siden de e på ebay.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Jeg greier ikke å se hva hun selger. Edit: Den sleit hu med. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/CUMMINS- ... QQtcZphoto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Ikke jeg heller. Mista helt fokusen, he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet August 9, 2008 Forfatter Share Skrevet August 9, 2008 lange pupper hun hadde:P Mulig de er for lange ja, ser ikke ut som hun har fått solgt noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 hadde ho klart DEN diesel motorn så hadde eg tatt natta, noe jeg faktisk skal Go natt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 Jeg fikk beskjed om at hvis jeg skulle fortsette å glo på slike bildeler, kunne jeg finne meg en annen plass å bo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 he he jævlig bra annonsør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 Hu var da ikke så galen, selv om man kan se at hu har litt flate pupper på den annonsen med kameraet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 Hehe, genialt! Iom at hun brukte det kameraet på College, så er hun vel ikke akkurat 20 heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 nei, men hu hadde sikkert lurt meg... I allefall av det hu har vist til nå Kan jo hende det ikke er fult så pent fra halsen og opp. Men det får vi nok aldri vite... :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 Hahaha, drit bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 Hvis dere synes hun hadde lange pupper, er dere enten veldig unge eller svært uerfaren Ser heller ikke så værst ut mellom skuldrene og nesen (litt dårlig bilde da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå