CS Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 BMW 325ci clubsport '03 Har endlig fått rotet meg til å legge ut litt bilder av den nye bilen min. Kjøpte bilen 27. juni av Egil på BMWccn forumet. Bilen er vel ikke helt ukjent her heller da Fredrik (fre) her på forumet var første eier på den i Norge. Er ikke den fødte fotograf og bildene er tatt med ett enkelt kompaktkamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 pen bil det der gett... men jeg har ikke sansen for side blinklysene. syns det blir feil at de skal være så høyt oppe og langt fremme... Men det er godt å se at gamle bilen til fredrik fortsatt er i gode hender da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 fFkk levertet speil i fra denne en gang.. Fin bil som de ser ut som blir godt tatt vare på, ser like pen ut enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 Den bilen der ligna helt på en som naboen min hadde før! men som jeg ser så kan det ikke ha vært den. fin bil og digger den fargen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 Veldig flott bil, virkelig flott farge - og så er det fint å se at ikke alle biler er sort, sølv eller grå. Bildene var flotte også, alle sammen. Ikke den fødte fotograf? Neivel, men bedre enn svært mange. Ikke så veldig dårlig det kompaktkameraet ditt heller. Jeg likte særlig dette bildet, perfekte omgivelser for å ta bilder - kunne du tenke deg å fortelle hvor det er tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet August 9, 2008 Forfatter Share Skrevet August 9, 2008 Er veldig fornøyd med fargen selv . Har tatt bildene med ett Canon Ixus 950is camera. Planen er få med en kamerat som har ett skikklig speilreflekskamera for å ta noen bilder, men det har ikke passet enda. Bildene er tatt når jeg var på ferie i sommer. Vet ikke hvor kjent du er med bildet ved fjellet er tatt i Uskedal. Kjører veien oppover dalen til du kommer til toppen, der er denne snuplassen. Uskedal ligger ca 13 km fra Rosendal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Gratulerer så mye! En bil som absolutt fortjener i være i hendene til en som er over snittet interessert! Hvilken prisklasse ligger disse i om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Nydelig bil Fargen er utrolig pen og den har riktig styling. Eneste måtte være å få den ned litt mer foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Var nesten litt vemodig å se den igjen. Hører med til historien at 850'en min sansynlig røyk en toppakning uka etter at CS overtok Clubsporten.... så kanskje det ikke var så lurt å selge alikevel???? Ser den er i gode hender, og håper ny eier fortsatt er fornøyd med bilen. Jeg var iallefall fornøyd med den når jeg hadde den Km stand 81500 !!!!! har ikke stått mye i ro den bilen skjønner jeg.... du har jo kjørt nesten like mye siden 27 juni som jeg gjorde på de 10,5 månedene jeg hadde bilen. (noe som var ca 4000km for de som måtte vite det) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 flott bil dette, men enig med ad|os, litt mer mot bakken, så blir det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 Var nesten litt vemodig å se den igjen.Hører med til historien at 850'en min sansynlig røyk en toppakning uka etter at CS overtok Clubsporten.... så kanskje det ikke var så lurt å selge alikevel???? Ser den er i gode hender, og håper ny eier fortsatt er fornøyd med bilen. Jeg var iallefall fornøyd med den når jeg hadde den Km stand 81500 !!!!! har ikke stått mye i ro den bilen skjønner jeg.... du har jo kjørt nesten like mye siden 27 juni som jeg gjorde på de 10,5 månedene jeg hadde bilen. (noe som var ca 4000km for de som måtte vite det) Det var utrolig kjipt med 850, kan ikke være den billigste reprasjonen det på den motoren? Har ikke kjørt så alt for mye. Har vært tur retur vestlandet ett par ganger og det drar opp. Stod vel på neste 78500 når jeg overtok den. Så har kjørte litt over 3000 på snart 1 1/2 mnd. vanligvis ligger jeg på ca 12000-16000km i året. Er utrolig fornøyd med bilen så langt. Fått shinet den opp innvendig og utvendig siden sist. Ikke det at det trengtes... var jo så bra etter deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 Har tenkt litt selv på å få den litt nærmere bakken. Noen som har noen tips til hva som blir bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 spørr chrzz her på forumet... han har fin senk http://bimmers.no/viewtopic.php?t=86627 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Dritpen bil Skulle ønske selgere på finn.no eller liknende kunne lagt ut slike bilder når de skal selge Kosta den deg mye om vi får vite det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Ja langturer drar litt opp de, og det er ikke den værste bilen å kjøre langt i heller. Shinet ja nei det var vel ikke mye som skulle til, litt voks utenpå og kanskje smøring av dashbord og lignende inni. Men som jeg sa til deg, noen liker matt interiør, andre vill ha det blankt, så det fikk du nesten ordne med selv, det var rent da du fikk den og det var det viktigste Når det gjelder 850'en har Jesse her inne en kvittering på et toppakningsbytte, den var på 48.000kr så billig er det ikke nei. Skal ha den inne på verksted å få det sjekket opp skikkelig før jeg evt. river ned motoren i vinter og tar det som et prosjekt, hva som kommer ut av garasjen til våren er derfor relativt usikkert, men det kan bli spennede. Jeg må mest sansynlig kjøpe ny bil når jeg kommer hjem fra Korea til helgen. Kan fort bli tysklands tur siden jeg har funnet en bil der jeg liker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå