bjerkis Skrevet August 13, 2008 Forfatter Share Skrevet August 13, 2008 (endret) . Endret Januar 18, 2020 av bjerkis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Det neste må være ei brunette.... på tide med det nå! Jeg som har de RÅE bildene av bilen min og dama mi da.. Men siden hu er blond så gidder jeg ikke legge de opp:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 HEI! hvor finner dere disse skam fine damene da? JEG VIL OG HA EI SLIK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 moro! gjevnlig stell og polering siden begge var så "blanke og fine" i lakken? men du skulle fått ho til å se litt blidere ut... så nesten litt forbanna ut på noen bilder hehe... Forbanna? Er jo små ertende aggresjon i øynene hennes! *smelte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 WOhooo Del 2 var ikke så værst det da, håper det blir mange akter her inne :) Finere bil denne gangen..... det klarte jeg faktisk å få med meg :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Merkelig ingen har kommet med kommentaren M.I.L.F enda. Men det får da være måte på. Vi er på et offentlig forum tross alt. =P Men ja. Bra kombinasjon det der Så det nå =P FYYyyfaen sier jeg bare :oOOoooO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Strrrrrrrrrrøøøøøøøøøøøøøken bil å strøøøøøøøøøøøøøøken dame Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Dette blir jo bare bedre og bedre... og vi er ennå laaaaangt fra moderering... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernhell Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 God damn! Nå får dama di heva selvtilliten minst 7 hakk til. Synes ikke det e noe særlig å utsette på bildene altså...men så har eg ikke peiling på fotografering heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Det må jeg si Øystein, hadde ikke trodd du kom til å greie å lure henne med på noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Idland Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Så ikke noe bil på bildene!?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet August 13, 2008 Forfatter Share Skrevet August 13, 2008 Det må jeg si Øystein, hadde ikke trodd du kom til å greie å lure henne med på noe sånt HeHe. trengtes ikke noe overtaling du gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Fine bilder dette! fototips: Noen av bildene er overeksponerte.... Dvs. litt for lyse slik at de lyseste områdene på bildet blir altfor lyst... hvis du skjønner. Hvis du stiller kameraet på "auto", bør dette bli rettet opp av seg selv på de neste bildene. Bruker du manuelt program kan du enten øke lukkerhastigheten, minske blenderen, bruke eksponeringskompensasjon eller senke ISO følsomheten. Lykke til med fotograferingen videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Kom til Sandefjord, så kan jeg ta bilder jeg Og ja, det er HELT uten baktanker for den som måtte lure hehe.. Men jeg er nyutdannet fotograf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Det neste må være ei brunette.... på tide med det nå! Jeg som har de RÅE bildene av bilen min og dama mi da.. Men siden hu er blond så gidder jeg ikke legge de opp:P He he, å vi klarer vel med noen blondiner til, så lenge det er så bra som her så :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå