Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alternativspor er vel bare et prøveprosjekt,men håper det er kommet for å bli.

Det tror jeg helt sikkert er kommet for å bli ja, såpass som etterspørselen har vært på det temaet opp igjennom årene. ;)

• Svar 445
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Alternativspor? Uff.. må holde meg til NSK-treff jeg da.. :lol:

Sist du var der lå du vel så bredt at du havna baklengs i sandfella :)

Altså er det et heat i din ånd :)

Skrevet
Du er vel en av de som har flest inn og utmeldinger snart :)

Jeg var medlem en periode da jeg hadde førstebilen, så hadde jeg en periode uten BMW da jeg studerte og var derfor ikke medlem, og så har jeg vært sammenhengende medlem til i vår.

Skrevet
Blir vel en tur opp tenker jeg.

Men fikk giro i mai om at jeg må betale, selvom jeg betalte i januar.

Så vet ikke om jeg er medlem eller ikke :wink:

Sitter her med medlemslista fra Rudskogen. Sender deg en PM med info mht medlemskapet ditt.

Skrevet
Jeg tenkte jeg skulle ta en tur. :)

Men hva er det snakket om klistremerke fra banken? Jeg fikk giro tidligere i år og har betalt, men ikke fått klistremerke(?)

Det er vel kvitteringslappen du limer på medlemskortet om du har bet med nettbank tenker jeg. Om du har betalt rett på posten har du vel istenfor et stempel tenker jeg.

Skrevet

Betaler du på nettbank, må du krysse av for kvittering. Dette er et lite klistremerke som du får i posten etter noen dager. Dette skal så festes på medlemskortet ditt :)

Skrevet

Vi har uansett med oss oppdaterte medlemslister, så hvis det er noen som mangler kvittering får vi sjekket det i innsjekken på treffet. Setter selvfølgelig pris på at så mange som mulig har kvittering, da det går litt raskere. :wink:

Skrevet

Hvis jeg melder meg inn på treffet, gjelder medlemsskapet mitt da ett år fremover i tid, eller kun frem til årsskiftet 08-09?

Skrevet
Hvis jeg melder meg inn på treffet, gjelder medlemsskapet mitt da ett år fremover i tid, eller kun frem til årsskiftet 08-09?

det skal gjelde et år vel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...