R Andersen Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Skal du parkere bilen inne på området, så må du være medlem. Ikke-melemmer må parkere bilen på grusplassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Har bestillt 3 rom, men fikk kun tak i enkeltrom Men vi er uansett 3 stk som tar turen. Gleder meg til å få testet bilen på banen detta blir good tror me må dela opp rommene BMWPower, så kanskje me må dela seng eller... hehe Hehe, ja d jo fare for det. For hotellet e full booka den helgå. Ingen ledige rom igjen Men me har jo 3 rom, me får knø oss inn på dei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 For de som bruker facebook BMW Våler Event Her er det flere som kjører sammen fra Haugesund & Bergen. Hvor er det dere kjører fra bergen da? Vett ikke hvor i Bergen vi møtes enda, men kommer tilbake med info om flere er int i og være med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Skal du parkere bilen inne på området, så må du være medlem. Ikke-melemmer må parkere bilen på grusplassen. Aha..fattar. Må vel nesten ta turen selv om jeg ikke er medlem. Vil tro det er mye pent å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Noen som skal kjøre fra Trondheim og nedoover? jeg og alan skal kjøre sammen med noen medlemmer av trøndelagsavdelingen til Bmw ccn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Skal du parkere bilen inne på området, så må du være medlem. Ikke-melemmer må parkere bilen på grusplassen. Aha..fattar. Må vel nesten ta turen selv om jeg ikke er medlem. Vil tro det er mye pent å se på. Men du kan melde deg inn i klubben på treffet. Årskontingenten er 400,- pluss innmeldingsavgift på 50,- Join us! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 har kansje 2 dobbelt rom ledige til den helga.. men ska heller legge ut info når det nærmer seg:) so spørste det kem som vil behandle meg som ein konge om kvelden hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Skal du parkere bilen inne på området, så må du være medlem. Ikke-melemmer må parkere bilen på grusplassen. Aha..fattar. Må vel nesten ta turen selv om jeg ikke er medlem. Vil tro det er mye pent å se på. Men du kan melde deg inn i klubben på treffet. Årskontingenten er 400,- pluss innmeldingsavgift på 50,- Join us! Ja, skulle vel nesten ha gjort det. Får se om det blir medlem av meg hvis jeg dukker opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Kom på at jeg ikke er medlem lenger, så da blir man nok hjemme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Ironisk Gunnar. Grunnlegger av ett så fremskridende forum som bimmers.no er ikke medlem av BMW car club Norway Bli medlem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Er neppe så viktig. De 400kr er det mange som glemmer å betale hvert år, enda man ser seg selv som mentalt medlem, og følger med i miljøet. Nå var det jo også en grunn til at Gunnar starta nettopp dette forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvaag Hansen Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Blir STOR premiering! Pussefantastene oppfordres til å møte opp! http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=473875 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Nå håper jeg virkelig at det ikke er fordelingskassa mi som har tatt kvelden. Hvis den er hel,så blir det nok kjøring. Er litt mer interessant å være bmwccn medlem nå som dem har funnet ut at ikke alle bare setter 100% fokus på rundetider. Alternativspor er vel bare et prøveprosjekt,men håper det er kommet for å bli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Alternativspor? Uff.. må holde meg til NSK-treff jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Skal du parkere bilen inne på området, så må du være medlem. Ikke-melemmer må parkere bilen på grusplassen. Fører må være medlem ja, trenger ikke være han som eier bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå