Glenno Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 Oki. Får ha kolonne ned igjen på søndag da? Jepp det hadde vært hyggelig . Regner med muligens par biler fra Modum også (den fine sølvgråe e30 m3 og fruen der fra siste drm treffet).
///Mysild Skrevet September 12, 2008 Forfatter Skrevet September 12, 2008 ja, har sett filmer...men er alltid gøy med flere
vetu03 Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=82843&highlight= Her er det en film hvertfall.
patricko Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Skal vi starte konvoien fra tresfjorden da patriko? spørs om vi skulle møttes på åndalsnes. litt usikker når jeg drar. kommer et par til fra surnadalen og tr.heim.
[space] Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Nissen kan kjøre bil Selv øver jeg på mellomgassing / heal and toe teknikk hver gang jeg er ute å kjører nå. Det er søren ikke så lett! Det er jo noen som mener de ikke bruker helen, men har "tærne" på både gassen og bremsen samtidig. Hva slags pedaloppsett har dere på bilene deres? Tror ikke det er mulig på e46, og jeg har 45 i sko... For å få skikkelig bremsekraft FØLER JEG hvertfall at jeg må ha hele beinet på bremsen. For å gasse da må jeg jo vri ut helen for å treffe gasspedalen. kanskje ta et lite youtube-søk på teal and toe. Se om det er noen filmer med kamera på pedalføringen.
///Mysild Skrevet September 13, 2008 Forfatter Skrevet September 13, 2008 ligger filmer der man bruker halve foten på hver pedal jeg øver også
BreitBau Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Hjelper ikke å øve når du ikke skal kjøre.. Greit at du ikke kommer.. Skjønner at du ikke tørr å forsvare plasseringa di fra Concourse'n... *ler*
///Mysild Skrevet September 13, 2008 Forfatter Skrevet September 13, 2008 Hjelper ikke å øve når du ikke skal kjøre..Greit at du ikke kommer.. Skjønner at du ikke tørr å forsvare plasseringa di fra Concourse'n... *ler* "Nice "Burn" der.. Det må jeg si.. kanskje jeg kommer opp på lørdagen... har eksamen på tirsdag og onsdag, ikke mandag btw, noen somk vet når siste frist for å melde seg på på banketten er?
hagenisse Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 ":3ji5ett5]Selv øver jeg på mellomgassing / heal and toe teknikk hver gang jeg er ute å kjører nå. Det er søren ikke så lett! Nope, masse trening trengs. Dessuten bremser man jo aldri spesielt hardt i trafikken, så det blir gjerne litt kaos første gangene på bane uansett hvor godt man tror man kan det fra før. For å få skikkelig bremsekraft FØLER JEG hvertfall at jeg må ha hele beinet på bremsen. For å gasse da må jeg jo vri ut helen for å treffe gasspedalen. Bremsingen er tross alt viktigere! Jeg vrir også foten noe. På bane synker gjerne pedalen så dypt at jeg må endre teknikken til å på en måte løfte hælen. Ikke akkurat lett å forklare..
[space] Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 Bremser ikke fullt så hardt inn i lyskryss som inn mot slaktern f.eks. nei, og får jo sjeldent mulighet til å da utnytte giret til akselerasjon videre etter nedbremsingen. Får se om jeg tør prøve på banen. Har gjerne nok med å konsentrere meg om andre biler, og å få bremset nok
hagenisse Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 Tipset er å bremse litt tidligere og ikke i nærheten av folk de første gangene. Relativt smale sko anbefalles også.
Wendel Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 Noen som vet 100% sikkert hva DB grensa er på Våler? Er den 90db?
anders87 Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 Blir det kolonne kjøring fra Shell'en på Skedsmokorset på lørdagen eller? Og hvilket klokkeslett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå